16

807 81 39
                                    

Grup geldikten sonra iki saat boyunca pratik yapmıştı. Herkes yorgundu ama minhonun gazı ile kalkıp pratiğe devam ediyorlardı.

"Tamam, hadi biraz dinlenelim ama daha bitmedi. Haberiniz olsun, devam edicez."

Çocuklar neşeyle kendilerini bir köşeye atmaya başlamıştı. Felix kendini koltuğun üzerine bırakırken jisung da felix'in üzerine atlamıştı.

"Çok yoruldum." diye yakınıyorlardı.

Seungmin de ikilinin yanına oturup kafasını geriye atmış ve soluklanıyordu. Changbin ve chan da kendilerini yerdeki minderin üzerine atmıştı.

Minho jeongin ve hyunjin ise hâlâ dans ediyorlardı.

"Hyung bak burdan dönerken aslında ayaklarımızı kaldırmak yerine yere daha sert basabiliriz."
(saçmalamataym)

"Olabilir deneyelim bir."

Minho ve hyunjin hareketi denerken olmayacağına karar verip tekrar eski halini tercih etmişlerdi.

"Hyung burda şu hareketi yaparken -gösterir- boynum acıyor."

"Bak daha rahat yapmak istiyorsan -eli ile boynunu tutup yavaşça hareketi nasıl canını acıtmadan yapacağını göstermişti- böyle daha rahat yaparsın." jeongin onaylayıp tekrar hareketi denemeye başladığında chan ona seslenmişti.

"Jeongin, sevgiye ihtiyacım var çünkü çok yoruldum!" diye bağırmıştı uzatarak.

Jeongin de gülerek minderin üzerinde yatan chan'ın yanına koşmuş ve üstüne uzanmıştı.

"Aman tanrım, ben iki aşığın aradında kalmak istemiyorum." diyip dönerek minderden aşağıya kaymıştı.

Betona uzandığında gülmüş ve gözlerini kapatmıştı.

Minho ve hyunjin dansı yavaşça tekrar ederken, hyunjin aynadan telefonuyla gülerek bir şeyler yapan seungmin'i görmüştü.

Dansı bırakıp hemen yanına gitmiş ve tek elini koltuğa yaslayarak kafasını eğmişti.

Seungmin saniyeler sonra kafasını kaldırdığında hyunjin ile neredeyse burun buruna gelmişlerdi.

Onlar bunu pek dert etmezken odadaki herkesin bakışları üzerlerinde toplanmıştı.

"Kim?" demişti biraz kısık bir sesle.

Seungmin telefonu biraz eğip göstermişti. Hyunjin mesajlara ardından isme göz ucuyla baktıktan sonra kafasını sallayıp minhonun yanına geri dönmüştü.

Minhodan kazandığı garip bakışlarla.

"Sorun ne? Hadi, devam edelim." demiş ve tekrar aynanın karşısına geçip devam etmeye başlamıştı.

Hâlâ jisung ve felix'in bakışlarını üzerinde hisseden seungmin ise telefonunu kapatıp onlara dönmüştü.

"Bir sorun mu var? Çok garip bakıyorsunuz." demişti çekingence.

"Hyunjin ile aranda bir şey var değil mi?" demişti felix.

Seungmin zorlukla yutkunup "Hayır yok!"gözlerini kaçırmış bacaklarını kendine çekip telefonuyla ilgilenmeye çalışmıştı.

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin