6

1K 91 87
                                    

"Seungmin?" Minho seungmin'e seslense de o sadece kapıya bakıyordu.

Kafasını iki yana sallayıp "efendim." dedi.

"İstersen ikimiz biraz daha çalışalım?"

Seungmin ona dönüp başını salladıktan sonra diğerlerine döndü.

"Siz gayet iyisiniz bence yarın devam ederiz kişisel programınıza dönebilirsiniz."

Herkes minhoyu onaylayıp pratik odasından çıkmıştı.

Sadece felix minho ve seungmin pratik odasında kalmıştı.

"Hyung ben hyunjin'i bulmaya gidiyorum şu solo dansa çalışması gerek."

"Boşver felix ya geceden beri burda çalışmıştır eminim ki, istersen gidebilirsin istersen kal fark etmez seungmin'i çalıştıralım."

Felix başıyla onaylayıp odadan çıkmıştı. Birkaç dakika sonra tekrar geldiğinde minho ve seungmin'in hareketi yapmaya çalıştığını görmüştü.

Felix uzaktan fark ettiği bir detay ile sesi kapatmış ve seungmin'e yaklaşmıştı.

"Bileğine ne oldu seungmin?"

Bileğinin çevresinde kızarıklık ve morarmaya başlamış kısımlar vardı.

Seungmin boğazını temizleyip bileğine baktı.

"Sanırım hyunjin sıkınca oldu biliyorsunuz çok hassas bir cildim var."

"Ben bunu fark etmedim ne kadar hassas olursa olsun nasıl böyle morarabilir."

"Hyung'a katılıyorum hyunjin bu sefer biraz fazla abartmış."

"Ahh, sorun yok çocuklar, ben iyiyim hadi şunu son kez deneyelim ingilizce dersine yetişmem gerek."

Minho sesi açmaya giden seungmin ile felix'e döndü birbirlerine kısa bir süre baktıktan sonra seungmin'e döndüler.

"Seungmin hareketi gayet iyi yapıyorsun sadece hızlandığın zamanda sorun var o yüzden ufak bir değişiklik yapalım herkes gediğinde bu hareketin daha yavaşa alınacağını söyleyelim. Sen dersine git hadi."

Seungmin başı ile onaylayıp kendi derslerine gitmişti.

...

Akşam olduğunda ses kayıt için herkes kayıt odasında toplanmıştı.

"En son sabah görüştük gününüz nasıl geçti."

Herkes güzel geçtiği hakkında bir şeyler mırıldanmış ve herkes sohbet etmeye başlamıştı.

Sadece hyunjin'in yanı boş kaldığı için seungmin ayakta duran chan'ın yanına gitmiş ve sözlere bakmaya başlamıştı.

Biraz okuduktan sonra bir kısmı beğenmedi.

"Hyung şurayı 'senin için çabalıyorum' yerine 'benim için çabalamalısın' olarak değiştirsek nasıl olur? Çünkü şarkıda hep karşı tarafın yapması gereken şeyleri sıralamışken neden beni üzen biri için çabalayım."

Chan seungmin'in dediklerini düşünüp gözlerini kısarak bakmıştı.

Kapıdı masaya koyup çocuklara göstermişti.

"Çocuklar seungmin şurayı beğenmemiş."

"Seungmin'e göre mi hareket edicez hyung." hyunjin'in anlamsız çıkışmasını umursamayarak lafına devam etmişti.

"Haklı da şarkıda hep kişinin karşı taraftan beklediği şeyleri söyledik ama neden karşı taraftan bir şeyler beklerken 'senin için çabalıyorum' desin ki. O yüzden bu kısmı 'benim için cabalamalısın' olarak değiştiriyoruz."

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin