13

1K 91 59
                                    


"Ya ne ses yaptınız susun biraz yatın artık ya." demişti jisung gözleri hafif kapalıydı. İkili rahatlamış bir şekilde nefes vermişti.

Dolaba yaklaşıp su aldığında tekrar ikiliye dönmüştü.

"N'apıyorsunuz bu saatte, niye yatmıyorsunuz?"

"Biz yayın açtık ya sonra da işte seungmin mutfağa geldi ben de arkasından geldim işte ondan daha uyanığız."

Tek nefeste söylediği cümleyi kimse anlamamıştı. Kendisi de dahil.

"Seungmin! Senin dudağına ne oldu!?"

Jisung yakınlaşıp seungmin'in dudağına dokunmuştu.

Hyunjin bu ufak temasa sinir olsa da sadece alt dudağını dişlemiş ve göz devirmişti.

"Imm, şey hani ben geldim ya hah evet arkamdan gelince bu aptal sessizce ben de korktum sonra ağzımdaki bardak dudağıma çarptı kanadı felan krem sürdük, yani sürdüm."

Seungmin de tek nefeste söylemişti cümlesini. Fakat kimse anlamamıştı.

"İkinizin de kafası sağlam değil bence, dedikleriniz anlaşılmıyor, yatın zıbarın artık. Yatıyorum ben."

"Ah, iyi geceler jisung."

Hyunjin de iyi geceler diye mırıldanmıştı.

Ardından jisung ile birlikte o da sinirlenmiş ve odasına gitmişti.

Seungmin de bir süre sonra arkasından gitmişti. Yatağına çoktan yatmış arkası dönük  hyunjin'i görünce o da bir şey demeden kendi yatağına uzanmıştı.

Derin nefes verip gözlerini kapatmıştı. Hyunjin ise onu izlemeye başlamıştı bile. Seungmin bir süre sonra arkasını dönüp gözlerini açtı.

"Bir şey demeyecek misin seungmin?"

Seungmin tekrar gözlerini kapattığında hyunjin cevabını almıştı.

"En azından kızmıyorsun değil mi? Aramız iyi mi? Karşılık verdin ama duygularıma da karşılık verip vermediğini bilmiyorum. Anlayamıyorum açıkcası."

Seungmin tekrar bir şey demeden gözlerini kapatmış ve dinlemişti. Ses bir süre gitmişti ardından sesi daha yakınında duymuştu.

"En azından diğer üyelere bu kadar yakın davranmasan. Olmaz mı? Biliyorum böyle düşünmem bencillik ama onların sana istedikleri gibi dokunması, yaklaşması, rahatça el kol şakaları yapması."

Seungmin gözlerini açmış ve yatağının dibinde sulu gözlerle ona bakan hyunjin ile ayağa kalkmış ve oturur pozisyona gelmişti.

Yere çöken hyunjin ise elini tutup kafasını dizlerine koymuştu.

"Şimdilik, kimse bilmesin." demişti.

"Neyi?" diye karşılık verdiğinde hyunjin, seungmin bir süre sessiz kalmıştı.

Kendinden emin olamıyordu.

"Aramızdaki şeyi."

Hyujin başını kaldırıp parlayan gözleri ile seungmin'e bakmıştı.

"Nasıl yani?"

Seungmin derince nefes alıp vermiş ve kafasını kaldırmıştı.

"Emin değilim o yüzden şu şekilde söylüyeceğim."

Seungmin gözlerini hyunjin'in gözlerine sabitledi. Ellerini tutan hyunjin'in ellerini daha sıkıca tutmuştu.

Hyunjin'in ne kadar heyecanlandığı inip kalkan göğsünden ve düzensizleşen nefesinden anlaşılıyordu.

"Birbirimizden etkilendiğimizi veya sevdiğimizi, her ne ise. Aramızdaki ilişkiyi, ne olursa olsun sadece biz bilelim."

Hyunjin gözlerinden bir damla yaş aktıktan sonra seungmin tek elini çekip göz yaşlarını silmişti.

Hyunjin hızlıca ayağa kalkıp seungmin'in ensesinden tutmuş ve kısaca dudaklarını birleştirip kendilerini yatağa bırakmıştı.

Hyunjin seungmin'in üzerinde yatarken sıkıca sarılmıştı. Başını boynuna yerleştirip önce öpmüş ardından da gözlerini kapatmıştı.

Seugmin de tek elini saçına çıkarmış okşamaya başlamıştı. Bir süre sonra diğer elini de beline dolamıştı.

Ardından isyana geçti.

"Ama sen çok ağırsın yaaa!" Hyunjin hızlıca başını kaldırmış ve gözlerini büyütmüştü.

"Yaa, neden bağırıyorsun, herkes başımıza toplansın mı istiyorsun?"

Seungmin sessizce mırıldandı. "Özür dilerim ama ağırsın, ciğerlerim söküldü, organlarım iflas etti."

Hyunjin gülmüştü ve tekrar eski pozisyonuna dönmüştü.

Seungmin gülerek iki eliyle başını kaldırmış ve yüzlerini aynı hizaya getirmişti.

Bir süre gözlerinin içine bakıp dudaklarını birleşmişti. Çok da kısa olmayacak bir şekilde dudaklarını birbirine bastırmıştı.

Geri çekildiğinde seungmin'in yüzündeki utanmış ifade hyunjin'i de biraz utandırsada gülümsetmişti.

"Çok ağırsın, bunu daha önce söylemiş miydim?" demişti tatlı bir gülümseme ile.

Hyunjin gülmüş ve yerlerini değiştirip seungmin'i üste almıştı.

Seungmin kafasını hyunjin'in göğsüne yaslayıp, tek elini saçına çıkarmıştı. Elini saçlarının arasına geçirip okşamaya başlamıştı. Diğer elini de beline doladı.

Hyunjin de aynı şekilde sarıldığında seungmin derin nefes alıp.

"İşte böyle daha iyi demişti." seungmin rahat bir uykuya dalarken.

Hyunjin de onaylayıp uykuya dalmıştı.

İkisi de karmaşık düşünceleri düşünmeme kararı almışlardı. En azından bir süre...

gay denince akla hemen onun adı gelir jisung jisung jisung

BİR DE -AĞLAYANEMOCİBOLCA- #Seungjin de 1 numara olmuş conflict
ı can't in sıralaması için girdiğimde gördüm ağlıyorum saatlerdir o yüzden yb salıyorum

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin