17

797 80 66
                                    

Aradan 1 hafta geçmişti. Üyeler şaşırtıcı bir şekilde ikiliyle ilgilenmiyor. Hyunjin'in istediği gibi seungmin'i daraltmıyorlardı.

Seungmin ise hâlâ hyunjin ile ufak ufak flörtleşmeye çalışıyordu.

"Günaydın." dedi felix mutfakta yemek hazırlayan seungmin'e.

Gülümseyip "günaydın." demiş ve işine geri dönmüştü.

"Bugün herkes boş değil mi?" dedi felix.

"Aynen kimsenin işi yok. Ben diyorum ki bir şeyler yapalım ama ne yapabiliriz ki?"

"Herkes kalksın da konuşuruz, yardım lazım mı? Eğer yoksa banyoya giricem de."

"Ah, hayır yardıma gerek yok sen git."

Felix uykulu halinden kurtulmak için banyoya giderken onunla aynı anda hyunjin mutfağa girmişti.

Felix gider gitmez seungmin'e sarılmış ve omzunun üstünden ne yaptığını izlemeye başlamıştı.

"Günaydın bebeğim." demişti boynuna öpücük kondurup.

"Ya huylanıyorum, yapma şunu." dedi seungmin.

Hyunjin kıkırdayıp tekrar öptükten sonra ikili gülmeye başladı.

"Günaydın demiştim."

"Günaydın."

"Ne yapıyorsun bakalım?"

"Yumurtalı patates." demişti uzatarak.

"Ama yağa bu kadar yakın durmasan mı? Bir yerine sıçrar."

"Yok sıçramaz hep böyle yapıyorum, patatesler pişsin yumurtayı koyacağım."

"Tamam." demişti kollarını sıkılaştırıp.

"Yumurtayı koymam için çırpmam, çırpmam için de yumurta gerek." dedi hyunjin'e dönüp.

"Peki." yana doğru eğilip kendine bakan seungmin'in gözlerine bakıyordu sadece.

"Kısaca çekil de yumurta alayım."

Hyunjin kıkırdamış ve "Öpersen çekilirim." demişti.

Seungmin gülmüş ve dudaklarına yanaşmaya çalışmıştı ama hyunjin kafasını arkaya atıyordu ve arkasından sarıldığı için dönemiyordu.

"Ee gelsene!" demişti hafif sesini yükseltip.

"Sen gel."

Seungmin gözlerini kısıp yürümeye çalıştı.

"Öpmeyeceğim, sen görürsün bırak! Bak yoksa elini yağın içine sokarım bırak!"

Hyunjin gözlerini büyütüp bırakmıştı.

"Uu, peki sinirlendik mi? Kızdın mı?"

"Yoo, ne münasebet, kızmadım."

Dolaptan kızgın bir şekilde yumurtaları çıkarmış ve tezgaha koymuştu.

"Ya kızma tamam. Gel?" sevimli bir şekilde konuşmaya çalıştığında seungmin yumurtaları kıracağı kaseyi çıkardı.

Kızgın bir şekilde yumurtaları kırarken hyunjin de öpmeye çalışıyordu başarabildiği kadar yüzüne ufak öpücükler konduruyordu.

O sırada ise seungmin kasenin içine ufak bir kabuk kaçırmıştı.

"Yaa! Hyunjin seni var ya, üff bırak, rahat bırak, git!" diye bağırmaya başlamıştı.

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin