12

1K 85 278
                                    

"Neden yalan söyledin?" dedi hyunjin yatağında dizlerinin üzerine oturur hale gelirken.

"Hmm?"

"Neden yalan söyledin? Daha iki soru daha cevaplayacaktık."

Seungmin saçını taradıktan sonra yatağında oturan hyunjin'e döndü.

"Ya hyunjin bu durum seni de rahatsız etmiyor mu? Yoksa ben mi fazla abartıyorum? İnsanlar ikimizin sevgili olduğunu iddaa ediyor. Zaten bugünkü olanlar da saçmalıktı. İnsanlar daha da fazla ima etmeye başlayacak."

Tekrar saçını taramaya dönerken söylemişti son sözlerini.

Hyunjin boş boş ona bakarken ne yapacağını veya diyeceğini bilmiyordu.

Ayağa kalktı ve aynanın karşısında oturan seungmin'in yanına gelip sandalyesine yaslanıp kafalarını aynı hizaya getirmişti.

"Farkında mısın?"

"Neyin?"

"Az önce tüm fanlara, hatta dünyaya, bu güzelliğin sadece bana ait olduğunu söyledin."

Seungmin kulakları kızarırken, sertçe yutkunmuş ve kekelememeye çalışarak konuşmuştu. Fakat beceremedi.

"N-ne saçmalıyorsun. Ben öyle bir şey söylemedim."

"Söyledin. İstersen yayını tekrar açalım."

Telefonunu tekrar eline almış ve ekranı ikisinin önüne tutmuştu.

"Ah bir de, bebeğim kısmını unutmuşum."

Seungmin git gide kızarırken yerinden kalkmış ve gözlerini kaçırarak paçasını sıyırmaya çalışıyordu.

"Ben sadece, ıhım yani o programda söylediklerim unutulsun diye yaptım yani sana iltifat ettiğimden ya da bir şeyler ima ettiğimden değil!"

Koşarak mutfağa gitmişti. Hyunjin ise sırıtıp arkadından yürümeye başlamıştı.

Seungmin önce dolabı açıp bir şişe su çıkarmış ve koca bir bardağa doldurup içmeye başlamıştı.

Hyunjin ise tek kolunu tezgaha yaslayıp eğilmiş ve seungmin'i izlemeye başlamıştı.

Seungmin gözlerini hyunjin'e çevirdiğinde ağzındaki suyu püskürtüp öksürmeye başlamıştı hyunjin hemen masanın üzerine uzanıp peçete almış ve seungmin'in yüzünü silmişti.

"Neden öyle bakıyorsun, ver ben yaparım!"

"Bana ait olan güzelliği izliyorum suç mu?"

Seungmin sinirle peçeteyi tezgaha fırlatmış ve hyunjin'e dönmüştü.

"Bak şaka yapıyorsan çok uzadı, ben sinirlenmeye başlıyorum, eskisi gibi olsun istemiyorsan sus artık!" biraz sesi yükselmişti.

Hyunjin, seungmin'in elini tutup hızla kalbinin üzerine çıkarmıştı.

Seungmin hyunjin'in maratondan dönmüş gibi atan kalbi ile gözleri büyümüştü.

"Özür dilerim, çok mu bağırdım?" demişti mahçupça.

"Hem evet hem hayır. Senin yüzünde olduğu kesin ama."

Seungmin yutkunup elini çekmiş ve hyunjin dışında her yere bakmaya başlamıştı.

Hyunjin elini seungmin'in kalbine koyduğunda hızlı atan kalbi ile duraksamıştı.

"Senin de benden farkın yok gibi?"

Seungmin elini itip tekrar ona bakmıştı.

"Ne saçmalıyorsun, sadece gerildim hyunjin bu oyun sıkmaya başladı artık."

conflict/hyunmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin