*3 miesiące później. (Styczeń)
Żegnaj stara Chanel. Witaj nowa. Nowa ma czarne włosy, i nie jest już taka delikatna jak ta "stara". Teraz walczę żeby żyć. W przyszłości bardzo mi się to przyda.
Po zajęciach w-m, poszłam do szatni razem z innymi dziewczynami.
-Chanel, dyra prosi cie do gabinetu.- powiedziała Victoria, elfka ż. Ognia.
- Co znowu?
- Nie wiem. Mówiła że to pilne.
Wzięłam prysznic i ubrałam mój nowy mundurek. Niegdyś srebrno szary, teraz czarno szary.
...
W gabinecie czekała na mnie dyrektorka, tak jak mówiła Victoria. Usiadłam na krześle przed biurkiem, i czekałam na to co zaraz usłyszę.
- Witaj Chanel. -powiedziała.
- Dzień dobry?
-Przejdę od razu do rzeczy. Zastanawiałaś się kim jest twój ojciec? Widziałaś go może?
- No nie. Pytałam się kiedyś Matkę o niego, ale powiedziała że on tu nie mieszka.
- I owszem ma racje. Otóż myślę że powinnaś już wiedzieć.
- Ale co?
- Za pół roku, będziesz miała 18 lat, a że jesteś, a raczej będziesz królową Evenisów posługujących się żywiołem magii, musisz podjąć decyzję gdzie będzie twoje królestwo.
- A co do tego ma mój ojciec? Kim on jest?
- Twoim dziadkiem jest sam Lucyfer jest on władcą Podziemia. Lucyfer jest upadłym aniołem, jego syn, a twój ojciec, Baltazar również. Ty jesteś córką dwóch różnych światów. I musisz wybrać: Powierzchnia czy Podziemia.
- Czyli jestem tą złą?! I co? Poddacie mnie redukcji?!
- Nie, kochana jesteś ta dobra. Jesteś niezwykła, możesz w pełni posługiwać się żywiołem magii, no i jesteś aniołem.
- Upadłym! - dodałam. - I gdzie moje skrzydła co? Nie jestem aniołem.
- Normalni aniołowie skrzydła mają od urodzenia, a tym niezwykłym wyrastają gdy oni sami w to uwierzą. Będziesz mieć piękne czarne skrzydła, ale Salomon władca Niebios może sprawić że nie będziesz upadła.
Nie mogę w to uwierzyć najpierw dowiaduję się że mam moc piątego żywiołu, a teraz jestem oprócz tego upadłym aniołem?! Nie... to jakiś sen.
- Chanel, idź do pokoju. Zwalniam cie z dzisiejszych lekcji. I pamiętaj, UWIERZ W SIEBIE.
♥♥♥♥♥♥
Chanel Upadłym Aniołem? Tego sie nie spodziewaliście co? Piszcie komy.
-Sea
CZYTASZ
Ⅱ Piąty Żywioł
Fantasy18.09.2017 Chwilowo opisu brak ;) Ostrzegam, że aktualnie w w mojej książce znajduje się mnóstwo błędów logicznych, braku spójności w tekście oraz poważny niedobór przecinków. Dlatego, jeżeli nie macie w planach wizyty u onkologa, radziłabym wam po...