1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Prin intermediul unei prietene care mi-a propus sa impart ceea ce iubesc sa fac cel mai mult, cu voi.
2. Care a fost prima carte citita de tine?
Daca este vorba de Wattpad, atunci este Dark, prima carte pe care am citit-o pe acest site.
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Orice e in jurul meu ma inspira, e ca si cum fiecare face ceva pentru a ma ajuta sa scriu, iar despre scris, nu e ca si cum m-ar indemna ceva... pur si simplu asta imi place cel mai mult sa fac.
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Toti cititorii mei sunt cei mai buni prieteni ai mei, nu pot alege intre ei.
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
Cand am postat primul capitol din Memories tremuram atat de tare ca aveam impresia ca voi exploda. Aveam niste emotii atat de puternice pe care nu reuseam sa le controlez deloc.e?
6.Care sunt hobby-urile tale?
In general... scrisul, dar imi place si sa fac si fotografii sa pictez si sa joc baschet.
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
Nu stiu daca e talent sau nu, dar cineva mi-a spus odata ca daca faci ceva cu placere si implici multa dragoste, atunci acela aste talentul.
8.Ganduri pentru o noua carte?
Desigur, ba chiar pentru inca 10 daca as putea, dar prefer sa raman cu cele doua pe care le am si sa le perfectionez. Mai multe carti implica mai mult timp si mai multa energie, iar eu stau prost la acest capitol, plus ca as posta mai rar, iar eu urasc sa-mi fac cititorii sa astepte.
In final ganduri pentru cititori:
Va iubesc mult, mult, mult, pufarinelor si va sunt recunoscatoare pentru tot ceea ce faceti pentru mine. Nu aveti idee cat de mult insemnati pentru mine si cate faceti pentru mine, doar citindu-mi sufletul ca pe o carte. Love ya xx