hopelessmazur_

30 2 0
                                    

1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?


O să sune ciudat probabil, însă nu îmi amintesc cu exactitate cum a început aventura mea pe Wattpad. Am descoperit la un moment dat că aveam cont, iar la puțin timp am decis să public ce aveam scris în calculator la povestirea Life in Greywood. 


2.Spune-ne mai multe despre cartea/cartile ta/tale.Cum a fost atunci cand ai/le-ai publicat-o/publicat? 

Publicarea fiecărei cărți noi vine la pachet cu: a. Dorința de a avea succes și b. Un sentiment foarte interesant de putere (spun: "Am o nouă poveste, noi personaje, hmm, hai să le dăm bătăi de cap!" Apoi "La naiba, cum descurc acțiunea acum?"). 


3.Ce părere ai despre publicarea cărții/cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online)

Mi-aș dori să public "I'm dead" dacă aș avea toate resursele necesare. Este un proces destul de complicat și nu îmi prevăd viitorul în România (trăiesc în străinătate), însă să îmi văd cartea pe un raft într-o bibliotecă este clar ceva ce m-ar încânta enorm.


4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.

Mă numesc Lorena, am 17 ani și, după cum am spus anterior, trăiesc în străinătate (Regatul Unit). Cânt la pian, compun și ascult muzică, scriu cărți. Studiez matematică, fizică și informatică în principiu, având o dorință enormă de a deveni programator. Cititul cărților și urmărirea serialelor, pe de altă parte, nu sunt o plăcere - ci o obsesie. Pfoai, mă pun acum de văzut un episod din Reign!


5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca":) )

Richelle Mead, seriile Academia Vampirilor, Georgina Kincaid, Bloodlines și Cassandra Clare (orice scris de ea). Nu știi ce să aleg între ele. Cât despre cărțile de pe Wattpad, nu urmăresc nicio operă ( deocamdată :) )


6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?

Aș dori să fiu mai calmă și mai relaxată uneori, să nu mă stresez din orice... Îmi pasă prea mult uneori și sfârșesc rănită.


7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca toate cartile au tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi?

Am fost mulțumită de mine și de realizările mele, deși nu mă așteptam să crească într-un ritm atât de accelerat. Însă este totodată o motivare pentru a crea capitole de și mai bună calitate.


8.O persoana speciala pentru tine este...(atat de pe Wattpad cat si din viata reala)

Două (încalc iar regulile) dintre acestea sunt Livia și Erich, două persoane fără de care nu știu cine aș fi. 


9.Descrie-te in trei cuvinte.


Ambițioasă, sensibilă, matematician




Si in final ganduri pentru cititorii tai...


Șii, dragii mei cititori, vreau să știți că orice semn de apreciere din partea voastră îmi face ziua mai bună și susținerea morală în scrierea capitolelor este de neprețuit. Aveți mare grijă de voi!



Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum