1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?
Păi...sincer a fost pur și simplu plictiseala. Insă recunosc (,) că am vrut și "faimă" cum aveau alte scriitoare de pe watt. Nu cred c-am avut motivatie. *râd*
2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat?
Despre cărțile mele? Mhm, fiecare idee a fost random, de exemplu: Bus Station. Cartea am făcut-o în timp ce mă gândeam la ce povesti noi sa mai fac, iar după am văzut o stație de autobuz. Mirific, știu. Când le-am publicat mi-a fost frica deoarece credeam că nimănui n-o să-i placă ce am scris. Am avut o surpriza foarte mare când am văzut că multora le-au plăcut.
3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online)
Nu, nu aș publica nimic din ce am scris aici. Din cauză că știu ce eșecuri sunt și nici bine nu prea scriu. Poate dacă într-un viitor apropiat voi începe să scriu și alte genuri de cărți nu numai proze scurte, cine știe.
4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.
Sursele mele de inspirație, hm...cam tot ce mă înconjoară, cred. Păi, nu știu ce îmi place să fac fiindcă sunt foarte leneșă, însă pot spune că-mi place să dorm. Un hobby, cred că ar fi scrisul. Mă relaxez bând o ciocolată caldă în timp ce mă uit la filme/seriale/desene/anime.
5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca")
Cartea mea preferată este "Te iubesc mai mult" de Jennifer Murphy, este foarte interesanta. O recomand tuturor. Iar de pe wattpad cred că este "Aryan înconjurat de secrete".
6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?
Aș schimba înfățișarea.
7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca ai tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi?
Nu pot explica sentimentul când văd că oamenii citesc ceea ce scriu. Este fericire îmbinată cu extaz, ceva de nedescris. Am început să plâng odată.
8.O persoana speciala pentru tine este...(atat de pe Wattpad cat si din viata reala)
Sora mea, pe care o iubesc chiar dacă mă enervează.
9.Descrie-te in trei cuvinte.
Leneșă, enervantă, plictisitoare.
10.Cum crezi ca te percep persoanele din jurul tau?
Nu știu cum mă percep unele persoane deoarece nu citesc gânduri, dar pot pune pariu că spun de mine că-s o "strică cheful" sau "persoana care se enervează orice ai face".
11.Te gândești sa incepi o noua carte?
Nu vreau să încep alte cărți deocamdată fiindcă începe liceul, trebuie să învăț plus că nici pe acestea nu le-am terminat. Dar am 20 și ceva de idei în ciorne.
12.Ai avut acest talent al scrisului de mica, sau l-ai "descoperit" de curând?
Nu pot spune că am talent, însă cred că pasiunea pentru scris am avut-o de mică.
13.Ce le-ai transmite persoanelor care vor să se apuce de scris pe Wattpad?Ce sfaturi le dai?
Păi, celor care vor să descopere lumea minunată a scrisului le transmit un "Multă răbdare!" deoarece nu vor putea scrie perfect din prima încercare (depinde de persoană). Sfaturi...să fie perseverenți și răbdători.
14.Te regasesti in personajele tale?
În majoritatea personajelor, da, mă regăsesc. Atitudinile vulcanice pe care le au cele două fete din " Sweater " și " Don't hate me " sunt moștenite de la mine.
15.Personajele sunt inspirate din realitate dupa anumite persoane?
Doar unele personaje sunt oameni pe care ii cunosc, pentru că acelea m-au inspirat sa fac unele cărți.
16.Crezi ca Wattpad-ul ti-a schimbat "viata"?
Wattpad-ul mi-a schimbat viața, la modul ăla hard. Am citit cărți care mi-au schimbat viziuni despre anumite lucruri sau persoane.
17.Spune-mi trei calitati si trei defecte ale tale.
Defectele ar fi astea: leneșă, mă enervez din orice, urâtă.Calități nu cred că am, dar astea ar fi: înteligentă (cât de cât), amuzantă (în doze mici), perseverentă.
18.Ai vrea sa întâlnești in realitate pe cIneva de pe Wattpad?Daca da, pe cine?
Evident că aș vrea să întâlnesc persoane de aici! Am în plan să mă întâlnesc cu o fată deoarece am aflat că suntem din acelasi oras. Insă aș vrea să cunosc majoritatea persoanelor de aici.
19.Spune-mi cum ar arata ziua perfecta pentru tine.
Ziua perfectă...cumpărături, parc de distracții și mult sooomn.
21.La ce film ai ras cel mai mult si la ce film ai plans cel mai mult.
Nu mai știu la ce filme am râs :)) Dar cred că a fost ăla stai...era unul la cinema cu o familie într-o vacanță idk. Am plâns la " A walk to remember".
22.Ce carte iti place cel mai mult din toate pe care le-ai publicat?
Bus station, m-am atasat atat de mult de personaje.
23.Ce gen de muzica asculți?
Ascult pop, jazz, trap, rap (foarte rar) recunosc mai ascult uneori manele da' asta cand ma plictisesc.
Și în final, gânduri pentru cititorii tăi: