EmilyGrey

95 14 0
                                    

1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?

    În vara din 2012, în august, ceea ce înseamnă că se împlinesc 2 ani de trai. Ăă, știu că voiam să citesc, îmi plăcea mult, la fel de mult cât scrisul, dar nu cu gândul ăsta am descoperit wattpadul. Știu că nu îmi plăcea deloc One Direction și îmi era ciudă că toată lumea știa câte ceva despre ei, așa că am scris numele trupei, am dat search și am găsit un fanfic cu ei pe wattpad.

2. Care a fost prima carte citita de tine?

   Uh, sincer nu mai știu, au trecut doi ani, dar sigur xD_Skittles a fost una din primele scriitoare citite. Iubire Transparentă parcă se numea cartea pe care o adoram și nici acum nu a reușit să o termine :-w

3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?

    Ei bine, în ultimul timp nu prea m-am putut conecta cu sursa mea de inspirație, deci nu am mai prea scris, decât un pamflet de care nu sunt foarte mândră: how to murder your ex. Pamfletul ăsta a fost scris cu gândul la fostul, deci cam sunt fapte reale ilustrate acolo. Dar nu știu, oricum, care ar fi aceea. Știu doar că pot scrie mai bine doar pe telefon sau în scris, nu pe laptop sau pc. Ceea ce e ciudat e că dacă sunt îndrăgostită, sigur nu voi putea scrie, pentru că fiind astfel îmi ocupă tot timpul.

4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

   Oh, asta chiar că e o întrebare grea. La începutul wattpadului mi-am făcut o prietenă aici, Vanessa, am trecut prin momente tensionante, în ciuda distanței, și o iubesc la nebunie. S-a cam lăsat de watt, dar tot e prietena mea cea mai bună pentru că știe să mă înțeleagă mai bine ca oricine. De curând am început să mă înțeleg al naibii de bine cu NoOffence a mea și cu -nosnilmot. Sunt superbe!

5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?

   Aceea ar fi În Continuă Cădere Liberă: Luna, doar că pe atunci avea alt titlu. Pe parcursul lunilor în care am lucrat la ea de mi-am stors fiecare por, titlul a avut mai multe schimbări, ajungând astfel la forma finită, de care pot fi mândră în sfârșit. Deși, cartea aia ar trebui al dracului de mult să fie editată.Și da, normal că am avut emoții. Îmi verificam mereu notificările. AmiBelle a fost primul pe fan înrăit și o ador!

6. Care sunt hobby-urile tale?

    Ei bine, scrisul în jurnal și ascultatul muzicii la cășți înainte de a adormi. Nu poți să-mi spui că nu sunt hobby-uri că am să te crap. :)))

7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?

    În urmă cu peste 2 ani, deci înainte de a descoperi wattpadul. Îmi plăcea să scriu, chiar dacă nu aveam prea mult talent. Am muncit mult și am ajuns să fiu întrebată dacă doresc să mă public, iar când voi vrea să dau un simplu apel. Ceea ce e puțin cam ironic, dacă te gândești, pentru că am refuzat.

8.Ganduri pentru o noua carte?

   Oh da, prea multe, mult prea multe! Vreau să termin Supusul, la fel și How to murder your ex, care mai are doar încă vreo 3 capitole. Apoi vreau să postez volumul doi (Coroana) și trei (Bonul) din În Continuă Cădere Liberă. Pur și simplu ador ideea cărții ăsteia, așa că am prelungit-o pe 3 volume. Ah, și după asta, mai am câteva schițe de care m-am atașat. Cum ar fi Cer văduv sau Mormânt purpuriu.

In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai: 

  Vă mulțumesc foarte mult că-mi sunteți alături, cei care încă mă citesc. Promit să nu vă dezamăgesc, deși cred că am făcut asta deja, având în vedere că ați scăzut radical. Mă deprimă ușor faptul acesta, făcându-mă să mă întreb dacă nu cumva nu mi-am pierdut așii din mână în ale scrisului. Dar, în fine, vă promit că atunci când voi termina spre exemplu, Supusul, nu veți regreta că ați citit. M-am îndrăgostit chiar și eu de idee multor cărți de-ale mele.

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum