1. Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Am mai spus asta de 100 de ori. Eram pe sfântul Facebook și scriam un fanfic cu sfânta trupă One Direction, când o fată a venit la mine și mi-a zis: De ce nu își scrii cartea pe Wattpad? Și eu eram ceva de genul: Dafuq ce-i aia Wattpad? Sunt notițele alea din pc? De ce ar vrea fata asta să-mi scriu povestea în notițele din pc?
2. Care a fost prima carte citita de tine?
Hm... Prima care citită de mine de dinainte să am cont, a fost (vă rog nu mă credeți perversă) "Pactul Sexului" scrisă de Ronnii33.
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Păi sursa mea de inspirație este.. ei bine tot. Adică serios acum. Merg la McDonalds și văd un cuplu care se ceartă și sunt ceva de genul: Hai să bag cearta asta în School of good manners/ The Blogger/ etc.
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Am mulți prieteni pe acest site, dar cea mai bună prietenă a mea este Anca, FakeSmile20. O cunosc de aproape un an și o iubesc tare mult. Nu știu ce m-aș face fără ea. ♥
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
Sincer, nu mai știu care a fost prima mea carte publicată dar știu că aveam foarte mari emoții. Adică încă am emoții mereu când postez. Mă gândesc: Oare o să le placă? Sper că n-am scris ceva greșit. Sper că nu mă fac naibii de rahat pe aici.
6. Care sunt hobby-urile tale?
În afară de scris, ador să cânt. Iubesc muzica. Nu cred că pot să trăiesc fără ea. Adică... Fără muzică, oamenii ar fi foarte triști, habar n-am. De asemenea, muzica este un alt lucru care mă inspiră. Uneori, când o ascult, îmi vine să încep să dansez sau mai știu eu ce nebunii să fac. Însă iubesc și Street dance-ul și aș vrea să mă apuc de niște cursuri, chiar dacă am două picioare stângi.
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
Măi eu nu cred deloc că eu am talent la scris. Serios. Nici nu mă văd foarte departe cu scrisul, pentru că eu scriu doar de plăcere (ce mult am repetat scris/scriu în fraza asta). Eu în viitor mă văd undeva cu un public mare, cântând.
8. Ganduri pentru o noua carte?
Da. Chiar voiam să încep o nouă carte, în colaborare, dar îmi este foarte frică de critici și oameni răi. Am foarte mari emoții.
In final ganduri pentru admiratori, prieteni:
Bună! Deci. Vă iubesc și vă mulțumesc pentru tot suportul acordat. Fără voi n-aș fi ajuns aici. Voi chiar nu cred că realizați că în momentul în care îmi lăsați un comentariu, spunând chiar și că vreți next, sau când votați ceva de al meu, mie mi se umple inima de fericire. Vă iubesc din tot sufletul.