1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Cand l-am descoperit? Sincer nu imi mai aduc aminte, dar daca este sa ma iau dupa data cand mi-am facut contul (15 iulie 2013), cred ca a fost cu 1-2 luni inainte. Cum l-am descoperit? stiu ca eram pe facebook si am vazut o reclama, dar prima oara nu m-a interesat, dar tot vazand si la alte pagini de facebook, care isi postau povestile aici am zis "Hai sa vedem si noi" si iata-ma azi aici.
2. Care a fost prima carte citita de tine?
Hmm...nu stiu ce sa raspund . A trecut mult timp de atunci, dar stiu ca printre primele a fost Buna, eu sunt Marcel! scrisa de @Georgianaa.
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Sursa mea de inspiratie? Viata de zi cu zi. Si am o imaginatie foarte bogata, pe care din pacate nu am pus-o in valoare cand a trebuit din cauza ca aveam teama ca ceea ce vreau eu sa scriu nu va place nimanui plus ca eram si foarte timida sa-mi expun ideile. Ce ma indeamna sa scriu? Cred ca am un mic "dracusor" ca sa-i zic asa, in minte care nu ma lasa in pace pana nu am scris ceea ce imi vine in minte.
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Cel mai bun prieten este sora mea MarryAzur( contul ei) , care este si ea scriitoare si cel mai aspru critic al meu.
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
Prima carte pe care am publicat-o a fost "The power of love" pe care am modificat-o total si astazi se numeste "Triunghiul iubirii"( titlul este provizoriu), insa prima mea carte adevarata am publicat-o acum cateva zile "Lost and Found". Da, am avut mari emotii, nu stiam daca va prinde sau daca le vor placea subiectul, insa se pare ca da, dovada fiind cei aproape 100 de cititori in doar 3 zile.
6. Care sunt hobby-urile tale?
Hobby-uri...In primul rand imi place sa citesc, sa ascult muzica si sa petrec timp cu familia mea si prietenii mei
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
Sincer, inainte de clasa a 8-a, acum aproape 4 ani eram varza la scris, dar incepusem sa citesc din biblioteca bunicii foarte mult si scrisul a venit de la sine.
8.Ganduri pentru o noua carte?
Momentan nu, desi am o idee in minte, vreau sa termin cele trei proiecte pe care le-am inceput.
In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai: In primul rand, va multumesc ca imi cititi scrierile, fara voi nu as fi unde sunt astazi si va iubesc pentru asta. Celor care sunt la inceput de drum le urez succes si sa nu se dea batuti, si sa citeasca cat mai mult pentru ca asta ii va ajuta sa-si dezvolte vocabularul si imaginatia.