1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Am descoperit wattpadul in Octombrie 2013 cand am căutat niște chestii cu Louis.
2. Care a fost prima carte citita de tine?
A fost "Dark Louis" de DianaBw
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Nu am o anumită sursa de Inspirație. Ma inspir uneori din viata de zi cu zi, din caracterul meu si al prietenilor mei, odata mi-a venit inspiratia cand ma machiamm deci e imprevizibil.Scrisul reprezintă o plăcerea un hobby, deci e normal sa-l "practic", nu?
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Categoric, siameza mea dinamita BooksAndSweets.
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
Prima mea carte a fost Always and Forever, un ff cu Louis. Normal ca aveam emoții, imi era teama sa nu fiu criticata gen:"Sunt prostii, nu esti in stare sa scrii." Dar pana la urma a fost bine, m-am adaptat si incerc sa ma perfecționez in fiecare zi la capitolul scris.
6. Care sunt hobby-urile tale?
Scrisul, cititul, mai cant uneori, ies afara cu prietenii, imi idolatrizez baietii, visez la Louis. Sunt o persoana mai nebuna :))))
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
Nu l-am descoperit, ci l-am mostenit. De la mama, aceasta fiind si profesoara de romana, deci totusi ea si-a dat seama ca am talent la scris. :)))
8.Ganduri pentru o noua carte?
Da, chiar pregătesc o colaborare cu siameza mea aka cea mai buna prietena de pe site, cunoscuta drept BooksAndSweets. Nu vreau sa divulg prea multe detalii, doar ca se va numi Wattpad FriendShip. Speram ca va va plăcea.
In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai: Va multumesc pentru tot sprijinul acordat, pentru comentarii si voturi, fără voi nu as fi reușit sa tot cresc, va iubesc si va multumesc ca-mi sunteti alaturi.