helenarouge

107 12 10
                                    

1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?

Wattpad-ul l-am descoperit la sugestia unei colege de clasa care scria de mult timp.

2. Care a fost prima carte citita de tine?

Prima carte citita de mine a fost My sister is crazy de @Onixxxx si care a ramas cea mai frumoasa carte pentru mine dar si cea mai interesanta deoarece am citit-o intr-o zi.

3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?

Pai sursa mea de inspiratie nu e ceva neaparat anume.Ma inspir din orice vad, simt sau traiesc, uneori din ceea ce visez...Ma indeamna sa scriu faptul ca imi place si am idei nenumarate ce imi incoltesc in cap.

4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

Cea mai buna prietena de pe Wattpad este Selena12367 pe care o consider o fiinta geniala, o scriitoare minunata si mai ales un prieten loial pe care greu il gasesti in ziua de azi.Deci....norocul e de partea mea:)Mai am prietene foarte bune aici una fiind si @TeeaStyles pe care am cunoscut-o recent si vreau sa spun ca(,) cartile ei sunt GENIALE si chiar m-am indragositit de ele, mai ales de One Shot.E deasemenea o prietena de ★★★★★★★ stele din toate punctele de vedere.

5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?

Pai Rose a fost prima carte pe care am publicat-o si da! am avut suficiente emotii pozitive. :)

6. Care sunt hobby-urile tale?

Scrisul, cititul si chiar daca e ciudat imi place sa ma dau in scranciob cu...stiu eu cine:)Si chiar daca e ciudat, pentru mine e mai mult decat o placere deoarece atunci imi vin sute de idei de carti.

7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?

Hmm..nu stiu cand exact.Inspiratia m-a indemnat sa scriu atunci cand am descoperit Wattpad-ul.

8.Ganduri pentru o noua carte?

Am inceput de curand o noua carte Possessive in care incerc sa fac simtite sentimentele une fete prinse in capcana unei benzi de rapitori.Va astept sa trageti o privire!

In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai: Dragi fani, v-am zis ca fara voi nicio scriitoare nu ar putea rezista sau nu ar putea trai.Voi sunteti sufletul creatiei mele si va iubesc mult de tot. Pentru prietenii mei de aici vreau sa le urez multa inspiratie si vreau sa ca prietenia noastra sa dureze mereu.Măi, va iubesc si va astept oricand sa vorbim!

LOVE YAA, GUYS!♥

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum