1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Prin intermediul unei prietene prin 2012 sau 2013.
2. Care a fost prima carte citita de tine?
De aici de pe Wattpad a fost Suge-o, Ramona!
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Când scriu la povești, tot ce se află acolo este imaginație pură. Ce mă îndeamnă pe mine să scriu? Hm... Dorința de a vă scăpa pe voi, cititorii, de plictiseală.
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Am mai mulți prieteni aici. Chiar ieri m-am întâlnit cu LuLuAnca și Dice. Sunt wow. ♥
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
După părerea mea, a fost wow. Nu am înțeles cum am reușit că am 6000 de lecturi și nu mai știu câte voturi și comentarii. Era ridicolă, felul în care scriam, greșelile pe care le aveam... Din păcate acea carte nu mai este pe Wattpad pentru că am șters-o. Nu am avut deloc emoții pentru că nu știam ce avea să mă aștepte.
6. Care sunt hobby-urile tale?
Îmi place să fac poze, dar să apar și în ele. Îmi place să postez pe Wattpad, pe Tumblr. Așa mă relaxez eu. În curând aș vrea să am și o carieră în modelling.
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
Eu nu-l pot numi talent. Este pasiune și dedicație. L-am descoperit în 2013 când eram admină pe o pagină celebră de pe Facebook și îmi publicam povestea „Criss și aventurile sale. Țin minte că avea la fiecare parte peste 500 de aprecieri și zeci de comentarii. Chiar mă simțeam apreciată.
8.Ganduri pentru o noua carte?
Da, am câteva idei, doar că momentan vreau să rămână secret. Voi anunța atunci când m-am hotărât să îmi împărtășesc ideile cu voi.
In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai:
Vă iubesc mult, mult, mult! Vă mulțumesc că mă urmăriți, că mă votați și că îmi citiți cărțile zilnic. Realizați că am ajuns atât de departe din cauza voastră, nu? Nu ar fi fost la fel fără voi. Vă îmbrățișez pe toți cu drag! :* Nu renuntați la postat și nici la Wattpad. Faceți ce vă place.