1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?
Inainte sa scriu pe wattpad am avut o pagina de facebook (care nu mai exista in prezent) in care scriam povesti. Bineinteles, cum puteam la varsta aia. Era o pagina destul de apreciata, si atunci multa lume imi spunea ca am talent la scris. Nu stiu de ce am ales wattpad-ul. Pur si simplu, l-am gasit din intamplare si am zis sa imi incerc norocul.
2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat?
Atunci cand am publicat prima mea carte, stiam ca nu o sa prinda din prima. Dar mai stiam un lucru, mai exact: cititorii vin pe parcurs
3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online)
Nu cred. In primul rand pentru ca nu as avea tupeul sa fac asta. Si in al doilea rand, daca o persoana vrea sa imi citeasca vreo carte, o poate face aici pe wattpad.
4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.
Lucruri despre mine deci. Nu am nici o sursa de inspiratie. Pur si simplu, seara cand ma pun sa dorm, eu nu sunt ca celelalte persoane, sa adoarma repede, nuu. Eu trebuie sa imi fac diferite scenarii si povesti in cap. Si astfel au luat nastere cartile mele. Ca si hobby am doar unul singur. Este prima data cand dezvalui acest lucru pe wattpad. Ador sa dansez. Chiar practic dansuri de aproape 7 ani. As minti daca as spune ca asta ma relaxeaza, deoarece este mult de munca. Dar cum am mai zis ador sa dansez, si asta nu ma impiedica sa perseverez in ceea ce fac.Lucruri care ma relaxeaza... Nu sunt prea multe. Muzica, (este pe primul loc), ploile torentiale. Pur si simplu ador sa privesc ploaia. Ce ma mai relaxeaza? Pai, o baie luunga si linistitoare. Ador sa stau in cada pana cand apa se raceste, nu stiu de ce. Sunt mai ciudata eu.. Ma mai relaxeaza momentele acelea petrecute in familie. Cand stam toti in jurul mesei si povestim diverse intamplari, parintii povestindu-ne ce tampenii faceau cand erau mici.
5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?
Pe wattpad, nu am o carte preferata. Am mai multe care imi plac. Pur si simplu nu pot sa aleg dintre ele.Iar carti reale ar fi "Cautand-o pe Alaska", "Sub aceeasi stea", "Fluturi" (toate volumele), "De vorba cu Emma".Iar ca autori ar fi: Irina Binder, John Green, Vitali Cipileaga, Linda Howard, si mai sunt
6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?
As avea muulte lucruri de schimbat la mine. Cel mai mare lucru de care as vrea sa scap ar fi: sa nu mai fiu atat de buna cu persoanele care ma ranesc. Sau sa nu mai pun suflet in tot ceea ce fac. Sunt multe lucruri de schimbat la mine, si incerc din rasputeri sa scap de aceste lucruri. Dar nu prea imi iese. Asta sunt eu, cu calitati si defecte.
7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca ai tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi?
Atunci cand am observat ca multa lume mi-a citit cartea, pur si simplu nu mi-a venit da cred. Incepusem sa plang de fericire. Eram bucuroasa ca lumea imi aprecia munca. Pentru ca da, teste o munca pana la urma.
8.O persoana speciala pentru tine este...(atat de pe Wattpad cat si din viata reala)
Nu am numai o persoana speciala pentru mine pe wattpad. Fiecare persoana care imi da voturi si comentarii la capitole, devine speciala pentru mine.Iar in viata reala este mama. Ea va fi intotdeauna persoana care m-a sustinut cel mai mult. Si nu imi este rusine sa zic faptul ca discut tot, absolut tot cu ea. Oricat de proaste ar fi temele, noi le discutam. Si sunt mandra ca am o asemenea mama.