TommoCarrot69

197 24 0
                                    

1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?

L-am descoperit acum un an, cand am primit pe Facebook un mesaj de la o prietena in care imi cerea sa ii citesc cartea. :))

2. Care a fost prima carte citita de tine?

Presupun ca te referi la prima citita pe Wattpad. :)) 'OVER AGAIN', scrisa de SEL696.

3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?

Nu am o 'sursa de insipratie', ori un singur lucru ce imi stimuleaza 'pofta' de scris; pur si simplu ma inspir din tot ceea ce vad, aud si simt in viata de zi cu zi.

4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

TeeaStyles . Nu imi este doar cea mai buna prietena, ci imi este si cea de-a doua sora.

5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?

Prima carte pe care am publicat-o se numea 'Live While We'Re Young' si nici nu iti poti imagina cate emotii aveam, in ciuda faptului ca nu eram complet constienta de ceea ce faceam. :))

6. Care sunt hobby-urile tale?

Cititul, scrisul si alergatul.

7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?

Pot spune ca l-am descoperit ceva mult timp. Pe atunci, intr-adevar, scriam. Insa ceea ce iesea pot sa jur ca era ceva ce pe multi useri ai acestui site i-ar soca intr-un mod neplacut. :)) Ideile erau cliseice, gramatica era, pana la urma, tipica unui copil de 11 ani, iar, privind in ansamblu, modul de a scrie era cu adevarat... Cred ca il pot numi cel mai bine dezamagitor. :)) Totusi, am perseverat, am incercat sa ajung cat mai sus si in fiecare zi incerc sa ma auto-depasesc din toate punctele de vedere ale acestui capitol; si nu numai, desigur.

8.Ganduri pentru o noua carte?

Momentan nu. Doar ce am inceput una noua, in colaborare, asa ca vreau sa ma axez pe ea si pe cele pe care le am acum.

Niste ganduri pentru prieteni, admiratori:Oh, te rog! Nu mai pomeni cuvantul 'admiratori'! Nu este cu nimic mai prejos decat 'fani', iar eu nu am asa ceva! Consider ca toti cititorii mei imi sunt prieteni si nu vreau sa ii numesc in alt mod! Pe langa asta, sincer, nu vreau decat sa le multumesc pentru faptul ca m-au adus unde sunt astazi... Fara ei nu as fi ajuns aici, iar pentru asta consider ca le sunt intr-un fel datoare. Ei sunt motivul acelei incercari, practic al acelui compromis pe care il fac, cel de a ma abate de la viata mea personala in multe momente doar pentru a scrie; compromis de a persevera- vreau sa le demonstez ca nu si-au pierdut timpul cand m-au sustinut! Va multumesc mult si va iubesc enorm!

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum