ElParadise

43 6 1
                                    

1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?

Am descoperit Wattpad-ul atunci cand vroiam sa caut ceva despre 1D si am vazut un link catre acest site.

 2. Care a fost prima carte citita de tine?

Prima carte citita de mine a fost Atrasa de fratele meu vitreg Harry Styles.Este cea mai grozava carte pe care am citit-o vreodata.

 3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii? 

Eu ma inspir din multe chestii.Atunci cand vad un film bun,imi vin in minte tot felul de idei si imediat le scriu.

 4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

Cea mai buna prietena a mea de pe Wattpad este helenarouge.Defapt,este ca o sora pentru mine si ma bucur atat de mult ca am cunoscut-o.

 5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?

Prima carte pe care am publicat-o a fost Serious,One Direction? si am avut putine emotii.Totusi,am fost sustinuta de niste oameni minunati si increderea in sine a aparut incetul cu incetul.

 6. Care sunt hobby-urile tale?

Im timpul liber imi place sa ma uit pe internet ori sa ies pe afara.Imi place de asemenea si sa citesc.

 7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului? 

Nu stiu exact cand,dar atunci cand eram mica scriam poezii si odata am recitit o poezie de a mea si nu-mi venea sa cred ca eu am scris-o.

 8.Ganduri pentru o noua carte?

Deocamdata am publicat cartea a treia la IHC si nu stiu daca voi face o alta carte in curand,dar inspiratia poate sa apara in orice moment.

 In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai

Vreau sa le multumesc ca au fost alaturi de mine de cand mi-am facut acest cont si ca m-au sprijinit in situatile grele.Va iubesc pe toti si va transmit o gramada de pupici.

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum