Miruna_S

151 21 2
                                    

1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?

  Prima dată când am auzit de wattpad,a fost când îmi pierdeam timpul pe Facebook,iar după puţin timp,o prietenă mi-a spus de el.

2. Care a fost prima carte citita de tine?

   Paranormal Activity ,dar din păcate scriitoarea a şters cartea.

3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?

   Nu pot spune ca am o sursă de inspiraţie sau că ceva mă îndeamnă să scriu.Pot spune că "pofta" mea pentru scris,mă pune pe treabă.

4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

   Erika202. Tot ea este şi cea care mi-a arătat acest site.

5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?

  Pe atunci, eram înnebunită după Jurnalele Vampirilor,aşa că prima mea carte a fost despre vampiri.Sincer,am avut ceva emoţii la început,deoarece ma gândeam că nimănui nu îi va placea cartea mea.

6. Care sunt hobby-urile tale?

   Pe lângă scris,ador sa cânt şi să citesc .

7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?

   De ceva timp.Îmi placea să scriu poveşti,apoi să cer părerea altor persoane.Când am descoperit Wattpad-ul, m-am gândit că e o şansă bună de a îmi îmbunătăţi scrisul.

8.Ganduri pentru o noua carte?

   Deja am început o nouă carte şi sper să fie pe placul tuturor cititorilor!

In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai: Vreau să le mulţumesc tuturor cititorilor mei,pentru că îşi fac timp să îmi citească cărţile! Ei sunt cei care m-au făcut să-mi continui munca,pe acest site.Vreau să ştie cu toţii că îi consider  prietenii mei,şi nu doar nişte simpli cititori.Vă mulţumesc mult tuturor şi nu uitaţi că vă iubesc!

 

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum