1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?
A inceput totul chiar nu mai știu..Pur și simplu cand am intrat pe App Store am vazut aceasta aplicatie.Am descarcat-o si acuma vine cea mai funny parte:Nu stiam ce nume sa pun ca sa imi zica ca e bun.De aici am numele de Cookiecorn8,e ce mi-a venit in minte.Totusi o luna intreaga nu am deschis aplicatia fiindca nu stiam ca e atat de SUPERBA.Dupa m-am hotarat sa explorez site-ul acesta si m-am gandit sa fac si eu o carte.
2.Spune-ne mai multe despre povestile tale.Sunt inspirate din realitate?Cum a fost cand ai publicat pentru prima oara?
Aproape toate.Cartea cu de toate nu,dar Momente din familia mea da.Ca mna,e Momente din familia mea unde scriu toate intamplarile mele ciudate in care apare si familionul meu spesal.Nu am avut deloc emotii cand am publicat prima mea carte,Momente din telenovele.Nu stiam ce ma va astepta.Insa cele mai mari emotii le-am avut cand am publicat Momente din familia mea.
3.O persoana speciala de pe Wattpad?
DariaDiamond.
4.Prin acest interviu, incercam sa ne cunoaștem mai bine si sa aflam mai multe despre scriitorii nostri preferati, adica voi.Cum iti petreci timpul, iti place sa citesti?Modalități prin care te distrezi si te relaxezi?O persoana care te-a incurajat si a fost mereu alaturi de tine?
Cum imi petrec timpul?Citind,stand,mancand,lol.
5.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?
Cred ca urechile.Sau no..Chiar nu stiu.
6.Cum te-ai simtit atunci cand cartile tale au devenit foarte apreciate si votate de catre cititori?
Cea mai fericita.
7.Ai vrea sa publici una din ele?Daca da, care?
Mi se pare foarte tare ideea,insa atunci cand termin vreo carte.Ceea ce la Momente din familia mea nu se poate fiindca mereu se intampla lucruri amuzante.Asa ca,nu stiu pe care as publica-o.Probabil Replici din telenovele sau Momente din telenovele sau chiar si 50 de lucruri de facut la sfarsit de an.
8.Care este cartea pe care o iubesti cel mai mult si ce scriitori iti plac?
Multe imi plac.Scriitori preferati la fel,multi.O sa spun cativa acuma care imi trec prin minte:OreoLover26,DariaDiamond,Twodirections2,xFaithless,-WildAngel- etc.
9.Ce le-ai transmite persoanelor care vor sa se apuce de scris pe Wattpad?Ce sfaturi le dai?
Le transmit ca daca le-au zis oameni ca au talent la scris, sa se apuce.Sa nu le fie frica de niste critici de la oamenii care sunt gelosi.Ii sfatuiesc sa fie prietenosi, daca e o critica in care iti da un sfat sa nu jignesti persoana ci sa accepti sfatul, sa va puneti imaginatia la contributie si cam atat.Nu renuntati, intr-o zi veti ajunge sus!
Ganduri pentru cititorii tai:
Ganduri...Imi iubesc telenovistii,fanii,trandafirii.Le multumesc ca sunt alaturi de mine si ca ma sprijina mereu si imi apreciaza munca.