Zduper

160 18 16
                                    


1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?

Cu sinceritate, îți mărturisesc că niciodată nu luasem în serios ideea de a scrie o carte, la începutul existenței mele pe aici. "Fetele. Teoria relativității." a fost pentru mine, ceva spontan. Și vorbesc serios când spun asta, deoarece titlul mi-a venit în minte când așteptam la coadă într-un supermarket. Totul a început când femeia din fața mea începuse să își așeze pe banda rulantă toate produsele. Și nu au fost puține! Două cărucioare pline ochi, oamneni buni! Două! Iar eu, cum nu sunt un tip nu prea răbdător, am început să înșir în capul meu toate motivele pentru care eu unul nu pot înțelege o fată/femeie. Și toate astea în timp ce citeam ca un credincios fiecare sfânt din calendar. În plus, persoana care mă cunoaște până și mai bine decât propria mamă, e cea mai bună prietenă a mea. Ne petrecem mult timp unul în compania celuilalt, deci oarecum, ea a fost și modelul meu de inspirație. Și tot datorită ei am ajuns să și public ceea ce gândesc despre persoanele de sex feminin, iar pentru acest lucru îi sunt recunoscător. La fel de mult cât le sunt recunoscător și celor care citesc.



2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat?


Nu mă așteptam să fie citite. Pâna la urmă eram un simplu utilizator, cu o carte banală, un începător pe aici. Nu știam mare lucru, prin urmare așteptările mele erau extrem de mici.



3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online) 


Nu. Cu siguranță, răspunsul este nu. Motivul? Cărțile mele sunt de departe de a fi măcar "în regulă". Și spun asta pentru că am citit cărți ce merită cu adevărat să fie publicate, deși au doar câteva voturi/vizualizări. Aș consuma timpul liber al unei edituri, părerea mea. În plus, aș fi nevoit să o șterg de pe site și nu îmi doresc acest lucru. Răspunsurile, părerile, până și comentariile ce mă contrazic fac parte de cărțile mele. Sunt importante pentru mine, fiindcă îmi arată cât de mult a luat în serios cititorul lucrarea. Deci, nu vă gândiți la o posibilă publicare. Cărțile mele tot aici vor rămâne. Pe wattpad le-am creat, pe wattpad le e locul.



4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează. 


Ca sursă de inspirație, pentru mine, e femeia. Pentru că până la urmă pe ea încerc să o descopăr și să o înțeleg. Nu sunt genul de tip pe care să-l vezi leșinând pe o bancă din parc de plictiseală, ador să fiu în continuă mișcare. Eu nu fac decât să observ, iar apoi mintea și instinctul se ocupă de restul. Hobby-urile mele nu sunt cu nimic mai speciale decât restul. Da, sunt pasionat în schimb de fotografie. Mă determină să îmi dezvolt simțul de observare și astfel pot să citesc mult mai ușor omul din fața mea. Mă relaxez când joc bascket, căci sunt doar eu și mingea sau să îmi petrec timpul cu prietenii. Ce mă relaxează? Clătitele, să cânt la chitară, să-mi petrec timpul cu Hero, câinele meu și privitul stelelor, mai ales când e lună 



5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca" )

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum