1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Am descoperit Wattpad-ul in urma cu un an si ceva de la prietena mea cea mai buna, care avea deja cont. Mi-a povestit de ceva ce citea ea si ma facuse curioasa asa ca mi-am facut si eu cont.
2. Care a fost prima carte citita de tine?
Prima carte citita de mine a fost Unfair Teacher.
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Am multe surse de inspiratie. Muzica, natura, propriile experiente. Dorinta de a ma perfectiona in scris cred ca ma motiveaza.
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Unul din cei mai buni prieteni ai mei, cu care vorbeam pe Wattpad este @ShineLovent.
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
Prima mea carte publicata a fost " Iubire advarata sau minciuna ". Sincer, aveam emotii, multe chiar. Nu stiam daca era bine ce scriam si daca oamenilor le va placea.
6. Care sunt hobby-urile tale?
Ascult muzica, ma relaxeaza si imi da o stare de bine, cant, chiar daca nu sunt foarte priceputa si stau in compania prietenilor.
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
Nu cred ca am un talent special la scris. Nu sunt indeajuns de buna, inca, dar sper sa ma perfectionez pe viitor.
8.Ganduri pentru o noua carte?
Momentan da. Chiar am o idee noua, am scris si ceva din carte, insa am dubii daca sa postez sau nu cartea.
In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai
Cititorilor mei le spun doar ca sunt geniali, ca ii iubesc enorm si fara ei nu as fi ajuns aici. Sunteti foarte speciali pentru mine, iar voturile si comentariile voastre imi fac mereu ziua mai buna.