1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?
Am descoperit Wattpad prin iarna, prin intermediul unei colege. Scria o carte pe telefonul ei si imi placea ideea asa ca am rugat-o sa mi-o dea prin mail sa o continui acasa, in schimb mi-a aratat aplicatia aceasta in care avea cartea postata.
2. Care a fost prima carte citita de tine?
Prima carte citita mi se pare ca se numea Mr Popular and I. Nu mai stiu cine a scris-o dar stiu ca era in engleza.
3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?
Ce ma indeamna sa scriu? Pai, in primul rand prietena mea cea mai buna care e obsedata de cartea mea :)) si in al doilea rand toate persoane care imi citesc cartea. Ma simt onorata sa sunt atatea persoane care se bucura de ea.
4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?
Cel mai bun prieten de pe Wattpad este @HipsterDark care mi-a fost alaturi inca de la inceputul cartii "Profesorul".
5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?
Prima carte publicata a fost numita "Kedi" doar ca am decis sa o pun pe HOLD in draft pentru ca necesita multe corectari. Emotii? Neah. Niciodata nu am avut.
6. Care sunt hobby-urile tale?
In afara de a scrie, in timpul liber desenez. Vreau sa devin un ilustrator digital dar am mult de munca pana acolo xD deci, atunci cand nu postez desenez. :D
7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?
De cand eram mica obisnuiam sa scriu povesti sci-fi. Am avut noroc a parintii m-au sustinut mereu in ceea ce fac.
8.Ganduri pentru o noua carte?
Ganduri pentru o noua carte am sa o incep de indata ce voi termina "Profesorul".
In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai
Fiecare vot, fiecare comentariu, fiecare notificare in plus ma bucura. Ma bucura ca stiu ca(virgula)cartea mea este citita. Fara voi nu ar fii ajuns niciodata pe locul 2 in Romance chiar si daca a fost pentru doua zile. Dupa cum am mai zis, ma simt onorata ca povestea mea va place si sper sa va incante in continuare si restul povestilor pe care voi scrie. Va iubesc pe toti!! Sunteti cei care ma indeamna sa scriu in continuare