RongWright

30 3 0
                                    

1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?


Cum a inceput totul? Ei bine, cand eram mica eram innebunita cu cititul, toata ziua doar citeam si innebuneam oamenii cu asta. Am inceput sa citesc si pe Facebook cateva povesti, dar una dintre fete a mentionat despre Wattpad si asa am ajuns aici. In legatura cu prima intrebare, sora mea mi-a spus ca ar trebui sa incep sa scriu pe Wattpad si tot ea m-a ajutat sa nu ma las batuta si sa scriu mai departe.


2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat?


Oh, nu m-am putut opri din zambit cand ti-am citit intrebarea. Este un sentiment unic, este fericire, satisfactie, chiar si mandrie, dar trebuie sa spun ca de fiecare data cand public un capitol, imi este un pic de frica, niciodata nu stiu cum vor reactiona cititorii mei. Cel mai inspaimantator moment a fost cand mi-am publicat primele capitole de la ambele carti, era ceva nou si poti sa publici zeci de mici de carti, cand iti prezinti o noua poveste este ca si cum dai viata la o noua lume, si tu creezi acea lume. Totusi nu as renunta niciodata la scris, este o parte din mine de care sunt asa de mandra si care ma face cine sunt acum.


3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online) 


Oh, yeah, girl!!!! For sure!!!Este visul meu sa devin o scriitoare cu adevarat, nu doar online. Deja tip de fericire de fiecare data cand citesc comentariile sau doar vorbesc cu cititorii mei, sa public cartile mele cu adevarat, in viata reala, ar fi ca un vis, si jur ca acum devin asa de emotionata de idea asta!!!


4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.


Muzica. Nu pot sa scriu fara castile in urechi, si de obicei felul in care ma simt si muzica care o aleg au un mare impact asupra muncii mele. Imi plac detaliile, cele care fac lucrurile sa para astfel decat la prima privire si crede-ma, cartea mea este plina de detalii ascunse.Am multe surse de inspiratie, viata de zi de zi ma inspira in general. Daca ceva imi atrage atentia voi scrie despre asta, de multe ori fara ca macar sa realizez ceea ce fac. Trebuie sa spun ca cititul este o mare sursa de inspiratie, citesc despre orice ma intereseaza, imi place la nebunie sa invat lucruri noi, dar jur ca urasc din suflet sa studiez. De obicei cititul si scrisul sunt modul meu de a ma relaxa. Ah, si ciocolata, este o foarte importanta parte din viata mea.


5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca":)) )


Sa aleg cartea sau autorul meu preferat este ca si cum as alege persoana mea favorita. Nu imi place sa aleg, incerc sa scap de asemenea situatii, dar cartile Les miserables vor fi mere o parte din mine. Imi plac in general cartile care vorbesc despre viata reala, dar iubesc nespus de mult comediile. Nu ma dau in vant dupa finalurile fericite, dar mereu voi aprecia o carte buna. Pe Wattpad am citit multe carti, mai ales la inceput, dar jur ca am o memorie atat de scurta incat ma surprinde faptul ca inca imi mai stiu numele. Mi-a placut 'One Night Stand' a fost una dintre primele carti pe care le-am citit pe Wattpad si care m-a facut sa iubesc locul acesta. 


6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?


Nu sunt sigura ce as vrea sa schimb la mine, de obicei incerc sa raman pozitiva in legatura cu totul, m-am saturat de atatea lucruri negative. As vrea sa fiu mai curajoasa cand vine vorba despre anumite persoane, vreau sa imi spun opinia fara sa imi fie teama de ceva anume.


7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca... are tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi?


Am sarit de fericire, jur, topaiam prin toata casa de atata fericire. Este un sentiment minunat cand cineva te felicita pentru munca ta, mai ales ca si scriitor. Nu poti sa scrii fara sa dai o parte din tine, si faptul ca unii oameni imi iubesc cartile arata ca de fapt ei imi iubesc anumite parti din mine, mai bune sau mai rele, depinde de capitol.


8.O persoana speciala pentru tine este...(atat de pe Wattpad cat si din viata reala)


Familia mea este foarte importanta pentru mine, dar sora mea va fi mereu cea mai apropriata de mine. Fara sprijinul ei nu as fi reusit nici macar sa ma gandesc sa public o carte si acum am ajuns asa de departe si este totul asa de incredibil. Am cativa prieteni apropriati si pe Wattpad care ma ajuta asa de mult si carora trebuie sa le multumesc ca au fost langa mine chiar si in zilele mele mai putin bune.


9.Descrie-te in trei cuvinte.


Oh, asta este asa de greu! Ciudata, raraita, perversa.


10.Cum crezi ca te percep persoanele din jurul tau?


Asta este o intrebare si mai grea. Sa fiu sincera, sunt foarte diferita fata de fata care scrie cartile pe Wattpad, unii oameni ma cred prea vorbareata, altii plictisitoare, altii aroganta. Sunt persoane care mi-au spus ca sunt o persoana draguta si de incredere, dar nah, nu stiu cu adevarat ce cred oamenii despre mine si incerc sa fiu cine sunt eu de obicei fara sa imi pese ce cred oamenii despre mine. 


11.Te gândești sa incepi o noua carte?


Am vreo zece carti care sunt doar schite, deci da, cred ca la vara voi incepe sa scriu mai mult, dar Secrets si Different vor fi prioritatea mea. Am planuri mari cu aceste carti!


12.Ai avut acest talent al scrisului de mica, sau l-ai "descoperit" de curând?


Sa fiu sincera, nu stiu. Nu mi-a placut sa studiez romana, mereu diferitele tipuri de adverbe si verbe mi-au dat dureri de cap, dar mi-a placut sa citesc, am iubit si inca iubesc asta. Scrisul a fost ceva brusc, prima data mi s-a parut asa de ciudat nevoia mea de a scrie, credeam ca este doar un moft sau doar o mica faza nevinovata, dar ajunsesem ca noptile sa steau pana tarziu si sa-mi imaginez toate povestiile aste. De nesomn, am inceput sa scriu in caiete, dar cand eram mica eram de genul 'nah' si 'hmm' cand era vorba de scris.


13.Ce le-ai transmite persoanelor care vor să se apuce de scris pe Wattpad?Ce sfaturi le dai?


Wow, sfaturi! Doar scrie, scrie pana nu mai poti de durere, dar nu te oprii, doar nu vrei sa pierzi idea sau emotiile, nu? Serios acum, comentariile sunt bune si cateodata trebuie sa asculti de ele, dar asta nu inseamna ca trebuie sa asculti de fiecare persoana care iti scrie, fa doar ce vrei si cum vrei tu, restul nu conteaza daca tu esti fericit si nu ranesti pe nimeni. Oh, si ciocolata chiar ajuta la nervi!


In final ganduri pentru cititorii tai:


Va multumesc tuturor celor care imi cititi cartea, fara voi nu as fi ajuns pana aici si drumul inca mai este lung!


Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum