Bună, dragii mei!!Acesta este primul interviu pe care l-am acordat în acest an şi sper din tot sufletul să vă placă.Este foarte interesant pentru că l-am luat unei colectivităţi de autori care au scris împreună o carte pe care v-o recomand să o citiţi.
Lectură plăcută!
1.De ce ati ales sa scrieți pe Wattpad?Cum a început totul?
Totul a început odată cu un concurs numit "Almanahul Anticipația 2016", la care am participat amandoi cu o lucrare comună. După finalizarea acestuia, am adăugat povestea pe Wattpad, modificand-o aproape in totalitate.Am ales să scriem pe Wattpad, datorită uşurinței cu care povestea noastră ar putea fi împărțită cu alți tineri, şi, de ce nu, persoane de toate vârstele.
2.Spuneti-ne mai multe despre cartea voastră.Cum a fost atunci cand ati publicat-o?
In ceea ce priveste prima parte a intrebarii, putem spune amandoi ca povestea urmareste viata unei persoane de varsta a treia, ce trece printr-un prag psihic aproape inspaimantator. Citirea nuvelei noastre contine multe surprize, putand sa schimbe cu usurinta opinia cititorului despre lume.
#1 Din punctul meu de vedere, povestea nu este una doar de tip Sf, ci de perspicacitate şi logică, astfel încât publicarea ei mi-a adus emoții neştiind dacă cititorii de pe Wattpad-ul cotidian vor agrea acest gen mai complex.
#2 Ne-am distrat scriind lucrarea pentru Almanah și am ajuns să ne atașăm de personaje, deși era destul de scurtă inițial. Așa că am hotărât să o postăm pe Wattpad. Am refăcut-o, schimbând multe detalii. Mereu am considerant "Înlănțuit" ca a fi o lucrare pshilogică, de aceea îmi era teamă de ce aveau să creadă cititorii Wattpad-ului. Acum sunt mândră de ce a ieșit și mă bucur că am postat-o aici.
3.Ce părere aveți despre publicarea cărții voastre?Ati face acest pas? (Să o publicați ca sa apara in librarii, nu in mediul online)
#1 Ce autor nu ar vrea să îşi vadă cartea într-o librărie? Desigur, cu câteva corectări, aş publica-o fără să stau pe gânduri.
#2 Nu, nu sunt de acord cu publicarea cărții, deși sunt foarte mulțumită de ce a ieșit. Poate, peste câțiva ani, când vom avea mai multă experiență o vom reface. Atunci cu siguranță aș publica-o.
4.Spuneti-ne mai multe despre voi:sursele de inspiratie, ce va place sa faceti, daca aveti hobby-uri, cum va relaxati și ce va relaxează.
#1 Nu întotdeauna mi-a plăcut să scriu. Totul s-a schimbat după ce am intrat la liceu, când am avut pentru prima oară plăcerea de a scrie eseuri. Cea mai relaxantă plăcere este scrisul, astfel încât acest interviu mă face fericit :). Îmi iau inspiratia din dialogurile pe care le aud, din ceea ce citesc şi din ideile fanteziste pe care le am.
#2 Inspirație găsești oriunde dacă ai ochi să vezi și urechi să auzi. Un copac bătrân te poate face să te gândești la câți copii au trecut pe lângă el, la câți l-au îmbrățișat, la câți au plâns ascunși în spatele lui. Un cântec al unei păsări te face să te gândești la cineva care dansează sau poate la familia vrăbiuței. Orice te duce cu gândul la o poveste. Cât despre hobby-urile mele, prefer să le țin personale.
5.Care este cartea voastra preferată si ce scriitor va place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca" )
#1 Scriitoarea mea preferată este Agatha Christie, nu datorită stilului lejer utilizat, ci a modului în care îşi bate joc de cititor (glumesc, evident), umilindu-l de fiecare dată în deznodământ. Modul în care ne păcăleşte a fost de fiecare dată mai important decât găsirea criminalului pentru mine. Aşa am reuşit să învăț slăbiciunile cititorului. Cartea mea favortită este "Zece negri mititei", care se ridică, din punctul meude vedere, la acelaşi nivel cu "Hamlet". Nu am un scriitor favorit pe Wattpad. Prefer cărțile din biblioteca.