MadeleineMagnuson

47 6 1
                                    


1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?

Eram membră pe Wattpad de un an și ceva când mi-a venit trăsnita idee de a scrie. Nu știam de ce sunt în stare, dar văzusem mai multe povești care erau mult mai prost scrise decât compunerile mele de la școală (nu vreau să jignesc pe nimeni). Mi-am zis: de ce nu? Și atunci am postat Dangerous and Devastating Love, pe care nu o s-o regret niciodată, chiar dacă e un fanfic cu Harry Styles(ceea ce e o 'ilegalitate' acum).


2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat?

Nu prea știu ce să spun despre cărțile mele, dar cu siguranță o să știți voi dacă le citiți. Nu sunt perfecte, nici pe departe, dar sunt rupte din imaginația și timpul meu liber. Când le-am publicat, primul sentiment a fost teama. Nu știam dacă o să fie citită, apreciată, dacă o să primesc păreri frumoase și dorința cititorilor de a o continua.

3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online)

De multe ori m-am gândit la asta și de fiecare dată m-a bucurat ideea, chiar dacă probabil nu o să am niciodată cărți îndeajuns de bune, care să le placă celor de la editură. Nașul meu are câteva volume de poezii publicate (una dintre ele am folosit-o în DADL, chiar dacă e cea mai proastă poezie citită vreodată) și m-ar putea ajuta cu publicarea, dar nu vreau să îmi fac speranțe false.

4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.

Sunt o marmotă leneșă despre care nu e nimic interesant de știut. Îmi place să ascult muzică, atunci când îmi fac temele, când scriu, când 'muncesc', când stau degeaba și privesc tavanul. Mă inspir din absolut orice; ador să stau la fereastră și să privesc împrejurimile, să urmăresc seriale și filme și să mă plimb cu bicicleta.

5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca")

Din bibliotecă, cel mai mult îmi place Fericirea începe azi de Jamie McGuire, iar de pe Wattpad, cartea mea de suflet mereu va fi Dark Revenge, pe care v-o recomand cu mare drag. Scriitori preferați sunt mulți, cei care scriu cărți de dragoste în special.

6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?

Mereu am mers pe principiul că așa cum te-a lăsat Dumnezeu, așa trebuie să rămâi, cu bune și cu rele, dar nu mi-ar strica mai mult tupeu.

7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca ai tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi?

Fericită! Niciodată nu mi-am imaginat că poveștile mele vor ajunge unde sunt acum.

8.O persoana speciala pentru tine este...(atat de pe Wattpad cat si din viata reala)

Cățeii se pun?:)) Părinții mei vor fi cei mai speciali pentru mine, chiar dacă uneori îmi vine să îmi iau lumea în cap când mă trezesc dimineața și îi văd. Nu prea vorbesc cu persoanele de pe Wattpad. Am două prietene, cărora le mulțumesc nespus pentru că îmi citesc lucrările și îmi înveselesc ziua când vorbim.

9.Descrie-te in trei cuvinte.

Pot spune că sunt puțin cam leneșă, timidă și visătoare.

10.Cum crezi ca te percep persoanele din jurul tau?

Asta mi-aș dori și eu să știu, heh. În orice caz, nu sunt tocmai pe placul lor.

11.Te gândești sa incepi o noua carte?

Bineînțeles, chiar dacă sunt în pauză!;) Noaptea trecută am fost aruncată în portbagajul mașinii unui prieten și dusă la mama naibii, ceea ce mi-a dat o idee, hah.

12.Ai avut acest talent al scrisului de mica, sau l-ai "descoperit" de curând?

De când ne-a cerut învățătoarea să facem fraze mai mari de 5 cuvinte:)). Nu mă laud, dar chiar mă pricepeam și mă pricep la compuneri și eseuri. Sper că și la scrisul pe Wattpad.

13.Ce le-ai transmite persoanelor care vor să se apuce de scris pe Wattpad?Ce sfaturi le dai?

Dacă vreți să vă apucați de scris, apucați-vă! Nu aveți nimic de pierdut și ignorați orice persoană care vă spune că aici nu e locul vostru. Nu e aplicația lor și nici nu o să fie vreodată.

14.Te regasesti in personajele tale?

Foarte puțin.

15.Personajele sunt inspirate din realitate dupa anumite persoane?

Unele dintre ele.

16.Crezi ca Wattpad-ul ti-a schimbat "viata"?

Pot spune că da. Unele cărți de aici chiar m-au ajutat să trec peste momente proaste și din unele am desprins mesaje cu adevărat motivaționale.

17.Popularitatea aduce atat avantaje cat si dezavantaje.Care au fost acestea in cazul tau?

Nu pot spune că sunt populară. Maxim cinci persoane de aici știu cum arăt, cum ma cheamă, de unde sunt și chestii asemănătoare, așa că acest lucru nu a avut niciun impact asupra mea.

18.Ai dori sa cumosti un scriitor de pe Wattpad in realitate?Daca da, cine?(Sau ai cunoscut deja pe cineva?)

Aș vrea să o cunosc pe LiveNiceTime sau pe MayaCrazyKat.



In final as mai dori citatul preferat si ganduri pentru cititorii tai:Vreau să le mulțumesc tuturor celor care mi-au citit lucrările, pentru că fără ei nu aș fi ajuns niciodată în stagiul acesta. Părerile lor mereu mi-au făcut inima să tresalte❤

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum