OldLadies

242 22 1
                                    

1. Cum ai descoperit Wattpad-ul?

Am descoperit Wattpad-ul prin intermediul unei colege de scoala care îsi prezenta cartea pentru a aduna mai multi cititori, si mda...asa m-a prostit sa ma apuc si eu. :))

2. Care a fost prima carte citita de tine?

Hmm, prima carte cred ca a fost "Cum poate fi iubirea", este una dintre cartile pe care le ador.

3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?

Sursa mea de inspiratie este viata de zi cu zi, transpunem pe hartie sau pe diferite site-uri cea ce nu putem spune cu voce tare, iar ce ma îndeamna sa scriu sunt mesajele de încurajare care îmi fac ziua mai buna :)

4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

Pai, am cam lipsit o perioada destul de lunga de aici, dar înca mi-o amintesc pe cea care m-a îndemnat sa scriu "Pretty Little Liars".

5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii?

A fost ceva nou si chiar nu ma asteptam ca un Teen Fiction sa aiba atatia cititori într-un timp destul de scurt si normal ca am avut emotii, nu stiam ce parere vor avea cei ce o vor citi.

6. Care sunt hobby-urile tale?

Hobby-ul meu principal este cititul, este si preferatul meu pe langa cantat :))

7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?

Nu stiu daca "descoperit" este cuvantul potrivit. Stiu doar ca uneori ambitia ajuta în orice caz.

8. Ganduri pentru o noua carte?

Da, e înca în progres. Abia astept sa o termin, înca am nevoie de personaje:))

In final un mesaj pentru prietenii, admiratorii tai: Vreau doar sa le multumesc tuturor celor care îsi fac timp sa-mi citeasca cartile si celor care îmi trimit mesaje de încurajare în fiecare zi :*

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum