IceMomo

44 6 1
                                    

1. Cand/Cum ai descoperit Wattpad-ul?

 L-am descoperit prin 2010, cand am drt de un link pe un blog.

 2. Care a fost prima carte citita de tine?

 Nu-mi amintesc sincer titlul, dar nu am uitat cartea niciodata. Am citit-o cu placere, mai ales ca ma regaseam in ea, fiind vorba despre o fata mai plinuta care a reusit sa treaca de gura lumii si sa le arate tuturor ca poate slabii si toti sa-si regrete vorbele, exact cum am facut eu.

 3. Care este sursa ta de inspiratie si ce te indeamna sa scrii?

Sursa mea este propria mea viata, defapt cartile mele sunt paginii din jurnalul meu, reusind de la o simpla aventura sa descriu o carte intreaga.

 4. Care este cel mai bun prieten al tau de pe Wattpad?

Am avut mai multe prietene, dintre care multe au cam uitat de mine dupa ca nu am intrat o perioada.

 5. Cum a fost prima carte pe care ai publicat-o?Ai avut emotii? 

A fost varza, zic eu. Eram mai mica, punctuatia era varza, si acum o mai am in pc, si rad dar ma si ingrozesc cand o recitesc, dar emotii am la fiecare capitol nou cel public.

 6. Care sunt hobby-urile tale? 

Nu eu l-am descoperit, ci profesoara de romana, care mereu imi spunea ca am talent la ce compuneri superbe ii scriu, iar apoi m-a pus sa scriu in revista scolii o perioada si de atunci mi-am dat seama ca lumea chiar citeste prostiile mele.

 7. Cand ai descoperit acest talent al scrisului?

Nu eu l-am descoperit, ci profesoara de romana, care mereu imi spunea ca am talent la ce compuneri superbe ii scriu, iar apoi m-a pus sa scriu in revista scolii o perioada si de atunci mi-am dat seama ca lumea chiar citeste prostiile mele.

 8.Ganduri pentru o noua carte?

Nu doar una, ci destule, dar sunt inca in dezvoltare. In final , le-as putea spune tuturor cititorilor si scriitorilor si chiar haterilor ca cititul este cel mai bun der care il putem avea, cartile sunt lumii minunate care asteapta sa fie explorate de nou, asteapta sa le secam de viata cu ochii si mintea noastra curioasa. 

 In final gandurii pentru prietenii, cititorii tai

 Nu doar una, ci destule, dar sunt inca in dezvoltare.In final , le-as putea spune tuturor cititorilor si scriitorilor si chiar haterilor ca cititul este cel mai bun der care il putem avea, cartile sunt lumii minunate care asteapta sa fie explorate de nou, asteapta sa le secam de viata cu ochii si mintea noastra curioasa.

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum