Simma15

66 12 4
                                    


1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?


Curiozitatea și pasiunea pentru scris. În rest, nimic special. Cred că pasiunea e pur și simplu motivația. 



2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat?

Cum a fost când am publicat? Virtual. Eu nu consider Wattpad o librărie sau bibliotecă. Consider site-ul o pregătire pentru mine ca să ajung într-un stadiu real. Evident, e o satisfacție foarte faină când primești apreciere pentru pasiunile tale.

3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online) 


Da, aș face acest pas. Dar categoric nu acum. Nu sunt atât de arogantă sau visătoare ca să public ceva numai din lipsă de ocupație. Nu consider că am ajuns în stadiul în care 'talentul' meu să fie îndeajuns pentru a face acest pas. Nu sunt genul care dă cu capul înainte fără să știe că merită și pot 'sparge zidul'. Trebuie să-mi pun la punct un stil anume până să simt că o lucrare de a mea mă satisface îndeajuns de tare încât să-mi doresc publicarea ei. 



4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.


Hobby-ul meu e scrisul. Asta mă relaxează, asta mă mulțumește.



5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca" ) 


Apreciez mulți scriitori, însă nu am unul preferat. Gusturile mele sunt variate. Nu pot compara două stiluri diferite, întrucât ambele opere sunt geniale dar diferite din anumite aspecte. E adevărat că detaliile fac diferența. Pentru mine totuși, imaginile de ansamblu sunt baza. Fiecare poveste te duce pe un anumit 'film'. E ca și cum vrei sa compari comedia cu drama: avem sentimente în contradictoriu.Ține de gust.



  6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?


Băi...aici e de discutat. Vrei să vin cu lista sau.. ? :) Lăsând gluma, chiar cred că sunt multe de schimbat la mine. Prioritar cred că o să pun 'gura mea mare' și 'stilul meu aparte de a rezolva anumite situații', iar apoi impulsivitatea. De ce gura mare? Da, pe lângă faptul că am momente în care vorbesc mult, mai am și prostul obicei să fiu corectă într-un mod mai puțin voalat. Mereu am fost un om cât se poate de simțit cu oamenii din jurul meu. Când am văzut că e cazul, mi-am spus și expus punctul de vedere în situații în care, poate, nu era nevoie nici măcar de o privire. Oamenii suferă de doua mari boli din câte am observat eu : prostia și narcisismul. Și de multe ori am încercat să rezolv cu inteligență, unde chiar trebuia numai să 'îmi fac cruce și să trec pe puntea vecină'. De ce? Pentru că intervin acești doi mari termeni, iar intenția mea bună de multe ori a fost 'jucată' după interpretările altora.


7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca ai tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi?

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum