fluffyworld

49 3 0
                                    


1.De ce ai ales sa scrii pe Wattpad?Ce te-a motivat si cum a început totul?


Scriam de o vreme povesti doar pentru mine si apoi doar am prins curaj sa postez una. Nu cred ca a existat o motivatie suprema, poate doar faptul ca voiam ca lumea sa citeasca ce scriu si sa vad niste reactii.



  2.Spune-ne mai multe despre cartile tale.Cum a fost atunci cand le-ai publicat? 


Cartile mele sunt inspirate foarte mult din realitate si poti literalmente sa gasesti parti din mine (totul de la un obiect din vestimentatie sau o bijuterie pana la anumite vorbe sau situatii in care m-am aflat). Oricum, cand le-am publicat mi-am impus un fel de timp limita pana la care urma sa decid daca o sa sterg sau nu cartea, deoarece nu credeam ca poate sa stranga cititori sau voturi. Am avut mari emotii. 



3.Ce părere ai despre publicarea cărților tale.Ai face acest pas? (Sa o publici ca sa apara in librarii, nu in mediul online)


Poate ca as publica ceva, dar nu o carte integrala de pe Wattpad.



4.Spune-ne mai multe despre tine:sursele de inspiratie, ce iti place sa faci, daca ai hobby-uri, cum te relaxezi și ce te relaxează.


Gasesc surse de inspiratie in orice: muzica, citate, picturi, anumite situatii, din discutii, orice. Imi place sa citesc si sa scriu, ma uit la seriale, la anime-uri si teatrul. Iubesc sa ma duc la teatru si si fac teatru de mult timp. Nu prea stiu cum sa ma relaxez, simt ca sunt intr-un continuu stres, dar e okay. Si in rest, fac lucruri normale. :))



5.Care este cartea ta preferată si ce scriitor iti place cel mai mult?(Atat de pe Wattpad cat si carti din "biblioteca" ) 


Nu prea citesc de pe Wattpad, deci nu am un scriitor sau o carte preferata. Si in viata reala, nu pot alege. Pot spune ca citesc multe carti de dragoste cu actiune, drama, SF si ce mai gasesc. 



6.Daca ai putea schimba ceva la tine, ce ar fi?


Kilogramele in plus. :)) Asta cel mai urgent. Legat de personalitate, cred ca as schimba faptul ca renunt foarte usor. 



7.Cum te-ai simți atunci când ai vazut ca ai tot mai mulți cititori și tot mai multe voturi? 


Nu mi-a venit sa cred. Am fost foarte fericita, desigur, dar nici acum nu imi vine sa cred cand vad ca un capitol are peste 1k de cititi. 



8.O persoana speciala pentru tine este...(atat de pe Wattpad cat si din viata reala).


De pe Wattpad persoanele speciale sunt toti cititorii, iar din viata reala, fratele meu, prietenii, rudele. Nu pot alege doar una cand toti au contribuit la formarea mea ca persoana de pana acum. 

Interviuri de pe WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum