Levi POV:
,,Sakra Levi, kto ta dnes ráno naštval?" Pýta sa ma mama, svojím texaským prízvukom a pritom na mňa zvedavo pozerá.
Áno, dnes ráno som naštvaný a dôvodom je, že mi vybuchol telefón s hromadou správ prepáč.
,,Aria ma včera večer opäť naštvala. Len tomu nerozumiem, ak so mnou nechce byť, prečo mi to jednoducho nepovie?" Pýtam sa frustrovane, keď si pri tom agresívne natieram bagel maslom.
,,Možno si ešte nie je istá, čo k tebe cíti, a ak je to tak, zaslúžiš si niekoho, kto si je o tebe istý, zlatko." Hovorí mi mama, keď mi pri tom nalieva kávu, a strčí si blonďavo-sivé vlasy za ucho.
,,Máš pravdu mami."
,,Mám sakra pravdu. Ja chcem, aby si bol šťastný, Levi. A hovorím ti, že Aria to nie je."
Povzdychol som si a chytil som hrnček s kávou.
,,A kto je potom dočerta mama? Mám už 18 rokov, som v poslednom ročníku na strednej škole a stále som si nikoho nenašiel. Je to frustrujúce." Prikývla a usmiala sa na mňa.
,,Čo je?"
,,Si taký romantik, preto je to pre teba také frustrujúce, nie?" Mykol som plecami.
,,Nikdy som o tom takto neuvažoval. Láska je úžasná vec, ale nikdy sa mi to nestalo."
,,Levi, musíš sa prestať snažiť a nechať aby to prišlo samo, príde tvoj čas." Zastonal som a prevrátil som očami.
,,Ach, mami, prosím, nezačni tým osudom." Zasmiala sa, keď si nalievala kávu.
,,Je to skutočná vec, vieš... Láska na prvý pohľad, to určite nie, ale osud? To je oveľa väčšie ako čokoľvek iné. Každý má jedinečný osud." Vždy má najmúdrejšie slová, ktoré mi stále hovorí, aby som sa cítil lepšie.
Dal som jej bozk na hlavu.
,,Ďakujem, mami, a ak som romantik, je úplne zrejmé, že to mám po tebe," povedal som a jej úsmev sa zväčšil.
,,Viem, teraz sa poponáhľaj, lebo prídeš znova na prvú hodinu neskôr." Hovorí, keď ma tlačí smerom k dverám.
Konečne som sa dostal do úvodnej ekonómie, druhý predtým, ako zazvonil zvonček, sedím vedľa môjho najlepšieho kamaráta Vennyho. Všimol som si, že si ostrihal svoje 7-palcové dlhé vlasy a teraz sa hojdá s 2-palcovými vlasmi navrchu. Nemôžem poprieť, že sa to nehodí k jeho peknej tvári.
,,Nazdar kámo. Pekný účes," povedal som mu a odvrátil zrak od telefónu, aby sa na mňa usmial. Jeho modré oči sa tiež usmievajú. Celý je pekný...
,,Ďakujem, usúdil som, že druhý semester je za rohom a ja som chcel už zmenu."
,,Zdá sa mi, že sa snažíš na niekoho zapôsobiť. Tak, povedz mi, kto je tá šťastná dáma." Povedal som mu, keď som mu udrel do ramena. Jemne sa začervenal a potom pokrútil hlavou.
„Možno to robím len pre seba, Levi." Prižmúril som naňho oči a on sa znova pozrel dole na svoj telefón.
,,Venny... človeče. Si celý rok single a hovoríš, že si mával sex na jednu noc a čokoľvek, ale poznám ta celý život. Nie si ten typ sex na jednu noc. Skrývaš pred najlepším kamarátom priateľku? " Pýtam sa ho a on prevráti očami.
,,Nie Levi."
,,Čo? Bojíš sa, že by som ti ju mohol prebrať?" Povzdychol si a položil telefón. ,,Nevídam sa s nikým. Od vtedy, čo som chodil s Norou."
YOU ARE READING
Poddajú sa jeden druhému?
RomanceLevi a Venny sú najlepší priatelia už od strednej školy. Venny je najlepší hráč bejzbalu na strednej škole v Texasu Houston. Mnoho žien ho chce, veľa mužov mu závidí. Levi je badboy so zlatým srdcom. Vždy spolu športovali, žúrovali a obaja boli zami...