12. kapitola

67 4 0
                                    

Venny POV:

,,Pilo! Prosím! Už ťa tu nechcem! Ublížil si nášmu synovi spôsobom, ktorý je neodpustiteľný a chcem, aby si si zbalil svoje sračky a odišiel! Venny nikam nejde!"

30 minút som ich počúval, ako sa hádajú a myslím na toho človeka, ktorý ma robí šťastným...

,,To je tvoja chyba, Bella! Je gay kvôli tebe! Ani si sa s ním nerozprávala o ženách a ty..."

,,Zmĺkni! Do prdele, vypadni!"

Levi... Jeho sexi oči, úsmev, teplé ruky, jeho nedávne, uštipačné, hriešne slová.

,,Jebem na teba Bella. Keď vyjdem z týchto dverí, už ma nikdy neuvidíš."

,,Fajn! Perfektné!"

*Buchnutie dverí.*

To, ako ma objíma, akoby ma nechcel pustiť... A ako na to reaguje moje srdce...

Som do neho... zamilovaný. Vždy som ho miloval...

Vytiahnem mobil a napíšem mu.

Venny: (Ahoj, idem si zacvičiť do parku, chceš byť môj dobrovoľný nadhadzovač?)

Levi: (Znie to lákavo. Zajtra odchádzam navštíviť rodinu do Severnej Dakoty a budem preč týždeň...)

Venny: (Stalo sa niečo?)

Levi: (Nie, len narodeniny mojej prababky. Má 106 rokov, veríš tomu? Lebo ja nemôžem tomu uveriť.)

Venny: (Wow, to je úžasné!)

Levi: (Áno. Si pripravený teraz ísť si zacvičiť?)

Venny: (Jasné, stretneme sa tam.)

Včera mi tréner Parker povedal, že dostanem bejzbalové štipendium. Je to presne to, čo som odmalička vždy chcel.

Keď som ho stretol v parku, zbadal som ho, ako robí push-upy bez trička. Preboha... Jeho chrbtové svaly vyzerajú lepšie ako kedykoľvek predtým a tie roztomilé jamky na chrbte? 

,,Hej, ty prekliaty škádlík," poviem mu a on sa na mňa s úškrnom pozrie, potom sa postaví a utrie si špinu na svojich čiernych nohaviciach, keď si olizujem pery.

,,Pripravený hrať?" pýta sa a tvári sa, že nevie, čo robí.

,,Dneska bez trička?"

Pozrie sa dole na svoje telo.

,,Chceš aby som mal radšej tričko?"

Moje oči stále skenujú jeho rozpálené telo chtivým spôsobom a stretávam sa s jeho očami.

Túto hru môžu hrať dvaja.

Pretiahnem si tričko cez hlavu a hodím ho cez jeho na zem. Pomaly si ma prezerá hore-dole a prehltne. Áno, nie je jediný, kto má vyšportované telo.

,,Vlastne som radšej, keď si bez trička Levi. Aj keď je to rozptýlenie." Priznávam a on drží ruky otvorené.

,,Tak ako ja teba. Teraz neobjímeš svojho najlepšieho kamaráta?" Povedal s hanblivým úsmevom a ja sa snažil skryť ten svoj, keď som mu vošiel do náručia a on ma sladko objal.

Vonia ako uhoľné mydlo a náznak kolínskej. Odtiahne sa a trie si ruky o seba.

,,Začnime s tým, budúci Longhorn." Longhorni sú univerzitným bejzbalovým tímom, do ktorého budem patriť, ak budem naďalej dobre hrať.

Cvičíme asi 30 minút, keď zrazu odpálim loptu zo stredne-veľkého parku a on šprintuje tam, aby ju priniesol. Našťastie nemá problém behať, keďže v prvom ročníku hrával futbal.

Hrdý úsmev, ktorý mi venuje po každom údere lopty, roztancuje moje srdce ako prekliata roztlieskavačka a líca sa mi rozpália.

,,No tak, Venny, ešte jeden homerun." Hovorí a tlieska.

,,Čo dostanem, keď trafím homerun?" spýtam sa ho a on si zahryzne do pier a zahľadí sa na moje telo.

,,Čo by si za to chcel Venny?" Akoby to nebolo samozrejmé.

,,Chcem, aby si ma pobozkal," poviem mu a jeho oči sa stretnú s mojimi. Skôr než prikývne, vyzerá prekvapene.

,,Tak radšej traf homerun," povie zadýchane, potom sa postaví a počká, kým sa dostanem do pozície, než hodí loptu. Moja pálka, plnou silou odbila loptu.

,,Sakra. Som dobrý. Teraz o tom bozku..." Hovorím, keď sa k nemu približujem a on stojí na svojom mieste a hľadí na mňa, keď som od neho len pár centimetrov, pritiahne moje telo k sebe za pás mojich šortiek, nenechá medzi nami žiadny priestor a zašepká. ,,Ako to chceš? Jemno? Divoko? Rýchlo? Pomaly?"

,,Bože Levi, práve teraz ma zabíjaš, len ma pobozkaj."

Položí mi na pery ten najjemnejší a najpomalší bozk, aký som kedy cítil, a ja zalapám po dychu, keď ho pobozkám ešte silnejšie a zastonám mu do úst. Naše dýchanie začína byť namáhavé. Zavrčí a zahryzne sa mi do pery a pritlačí svoje boky k mojim. Sakra, sakra, sakra. Moje srdce nemôže biť rýchlejšie.

Jeho erekcia sa obtiera o moju a ja mu oviniem ruky okolo krku a oliznem mu pery, než mi povolí vstup a môj jazyk kĺže po jeho...

,,O môj Bože." Povedal zadýchaný, než ma naposledy silno pobozkal a odtiahol sa.

,,No?" pýtam sa ho po chvíli lapania po dychu.

,,No, čo?"

Pozerám sa dole na jeho opuchnuté červené pery.

,,Čo si myslíš? O bozku?"

Žmurká, keď sa snaží dať dokopy.

,,Myslím si, že som gay."

Hystericky sa smejem.

,,Myslíš si, že si gay? Levi, tvoj penis bol taký tvrdý, keď sa trel o môj, že som si myslel, že ti puknú nohavice." Áno, bolo to trochu dramatické, ale uškrnul sa, kým si ma pritiahol späť k sebe. Jeho penis je stále tvrdý a môj stále pulzuje a je tiež tvrdý.

,,Sakra, to je dobrý pocit. Až príliš dobrý." Povedal a šúchal sa o mňa a moja hlava padla dozadu s reťazou nadávok. Chytil som ho za boky a pritiahol som ho ku sebe.

,,Sakra, je to, ale ehm... Sme vo verejnom parku a toto ma veľmi vzrušuje," priznávam, keď som sa od neho váhavo odtiahol a on si povzdychol.

,,Znamená to, že je čas ísť domov?"

Prikývnem a žmurkne na mňa.

"Nemôžem uveriť, že si práve priznal, že si gay," hovorím mu, keď sa vraciame k našim autám a on mi venuje varovný pohľad. 

,,Možno to vezmem späť." Varuje ma s úškrnom.

,,Škoda, už to mám vypálené v pamäti."

,,Ale myslím si, že som bi, pretože ma stále priťahujú aj ženy." Priznáva a znie neisto.

,,Levi... Neoznačuj sa, kým si nie si stopercentne istý. Viem, aký si zmätený, pretože som bol rovnako zmätený, keď som na to prišiel. Neponáhľaj sa." Povedal som mu a on s malým úsmevom prikývol.

***

Poddajú sa jeden druhému?Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora