20. kapitola

61 1 0
                                    

Plesový večer:

Venny POV:

,,Mami, môžeme už odísť?" Prosím ju, keď pokračuje vo fotení Leviho a mňa pred domom.

,,Dobre, dobre, mám všetky fotky, ktoré potrebujem. A Venny, niečo som ti strčila do vrecka," povie a žmurká.

,,Čo si...?"

,,Ahoj!" Povedala a postrčila nás k Levimu autu.

,,Tak čo ti strčila do vrecka?" Levi sa pýta, keď zatváram dvere, a ja sa naňho vedome pozriem.

,,Čo si myslíš, že mi strčila do vrecka?" Spýtam sa, keď vytiahnem kondóm, a Levi sa rozplače.

,,Do prdele, to je kondóm magnum, ako to vedela?" Pýta sa, keď si ho naspäť vloží do vrecka.

Pozerám sa naňho hore a dole.

,,A kto hovorí, že ten kondóm je pre mňa?" Spýtam sa ho a on sa na mňa usmeje.

,,Nechceš, aby bol, Venny?"

Takmer zakňučím od potreby. Nemá zmysel to popierať.

,,Áno, chcem."

,,Dobre. Dúfam, že do večera budeš mať pripravený zadok, lebo celý deň v škole si ma len dráždil."

Môj dnešný plán bol sexuálne ho rozohriať tým, že sa s ním budem hrať na nožničky vzadu v triede a pred tréningom ho zlákam do chlapčenskej šatne na polonahé milovanie.

,,Och... budem pripravený."

Rozhodli sme sa, že budem prvý, kto si nechá vziať svoje análne panictvo, a nemôžem klamať, že som viac vzrušený ako nervózny. Celé to jeho dráždenie sa dostalo aj ku mne.

,,Keď to hovoríš." Povedal, že nás odvezie do školy, kde sa v telocvični bude konať ples. Začnem byť trochu nervózny zo všetkých áut zaparkovaných na študentskom parkovisku.

,,Bože."

,,Si v poriadku?" Spýta sa ma, keď vypne auto a čelíme si tvárou v tvár.

,,Áno, áno, som v poriadku... Nemáš náhodou ešte nejakú tú relaxačnú trávu?" Pýtam sa ho s odkazom na jeho trávu a on sa zhlboka zasmeje.

,,Rozhodne žiadna relaxačná tráva pre vás, pán veľký hráč bejzbalu. Musíte si udržiavať čo najčistejšiu krv."

Do riti, má pravdu, ale ja som tak nedočkavý. Položí mi ruku na stehno.

,,Nervózny?"

Prikývnem.

,,Mám nápad. Po prvé... Musíme vystúpiť z auta."

,,Dobre," poviem, keď vystúpim z auta a on sa postaví tvárou ku mne.

,,Čo ďalej?" Spýtam sa ho a on sa na mňa pobavene pozrie.

,,Ďalej..." Zrazu ma zoberie do náručia a rozbehne sa ku vchodu na ples. Rozosmejem sa, keď ma prakticky unesie.

,,Z cesty všetci! Mám nervózneho partnera na plese a nechcem, aby utiekol!" Kríkne na všetkých, ktorí nám stoja v ceste, a môj smiech je čoraz hlasnejší, pretože sa odohráva táto katastrofa.

,,Levi ma polož, ty čudák!" Hovorím, chňapnem ho po ruke, usmeje sa na mňa a položí ma na zem, len čo sme vo vnútri telocvične. Podá lístky chalanovi vpredu a potom sa opäť postaví predo mňa.

,,No, najťažšiu časť máme za sebou, teraz sa poďme baviť."

Telocvičňa je tematicky zameraná na temných a svetlých anjelov a je rozdelená v strede na pekelnú a nebeskú tému.

Poddajú sa jeden druhému?Where stories live. Discover now