3. kapitola

79 6 11
                                    

Venny POV:

Keď sa v Leviho izbe prezliekame, neviem zabrániť tomu, aby som si neprehrával tie slová, ktoré povedal v aute, kvôli ktorým som sa začervenal. Niekedy Levi z ničoho nič povie tie najsladšie sračky...

Je to tak strašne zmätujúce.

„Hej, Levi! Mám si obliecť rifľovú bundu alebo koženú bundu?" Pýtam sa ho, keď si naťahuje vyblednuté rifle a zapína si ich. Nechávam oči na jeho tvári, snažiac sa nepozrieť na jeho dokonalé telo, ktoré dostal z rokov praxe MMA.

Pozrie sa na bundy, potom späť k môjmu polonahému telu a ukáže na rifľovú bundu. ,,Myslím, že ti rifľová pristane. Nie je to príliš punkové. A kožená je zasa moja, pristane mi." Povedal, obliekol si tričko, zobral mi koženú bundu a obliekol si ju. Sakra, má pravdu. Koženka na ňom vyzerá skvelé, pretože má prekrásne telo. Do prdele, musím sa ovládať.

Zachytil ma pri pohľade na neho, rýchlo schmatnem rifľovú bundu a odvrátim sa od neho. Začal som si obliekať tielko a za tým bundu.

,,Ach áno, dnes večer budeme mať určite šťastie. Snáď sa nepoložíme, ale... Určite si zaobstaraj pastvu pre oči." Hovorí a upraví si bundu.

„Áno, nevadilo by mi dnes večer cvičiť moje flirtovanie." Klamem, usmieva sa na mňa. ,,Časom sa tam opäť ocitneš. Zdá sa, že si to neurobil, odkedy si to... No vieš s Norou, zlomila ti srdce alebo čo?" Zakrútil som hlavou.

„Nie, samozrejme, že nie, proste..." Do prdele, neviem si vybaviť nijakú výhovorku.
„Proste..." hovorím a čakal.

,,Proste, nehľadám žiadne rozptýlenie od bejzbalu. Musím sa sústrediť, pretože plánujem získať to štipendium a hrať na Texaskej Univezite." To je aspoň časť pravdy a zdá sa, že to stačí, keď prikývol a chytil kľúče.

***

Dorazili sme do klubu, vyhadzovač rýchlo prezrel naše preukazy a nechal nás ísť ďalej.

,,Wow, to bolo príliš jednoduché." Komentujem, keď sa prechádzame klubom plným tancujúcich spotených tiel, ľudí, ktorí sa pri chôdzi hojdajú do rytmu a hudby dostatočne hlasnej, aby vám gule vibrovali.

,,Kámo! Toto miesto je úžasné!" hovorí Levi vzrušene, keď mnou trasie.

,,Poďme si dať nejaký drink!" Kričím na neho a on iba prikývne a ide smerom k baru. Prechádzame okolo homosexuálneho páru, ktorý si to pomalý, rozdávajú pri bare. Moja žiarlivosť ma teraz veľmi zasiahla. Chcem byť tak otvorený so svojou sexualitou, ale mám strach z mnohých dôvodov.

Po prvé, neviem, ako by reagovali moji rodičia. Nie sú super náboženskí, ale nie sú ani veľmi otvorení. A po druhé, čo si pomyslí Levi? Odtlačí ma preč?

Levi objednal nápoje a posúva mi whisky.

,,Napi sa krásny chlapče, prišli sme sem zabudnúť na všetko." Povie, keď jedným dúškom vypije svoj nápoj. Sledujem, ako ho prehĺta a prehltnem.

,,Krásny chlapče?" Odložim pohár a na zlomok sekundy, prisahám, sa pozrel na moje pery.

,,Je to len prezývka, nie že by som ťa nazýval krásnym alebo tak... No nehovorím, že nie si. A... Potrebujem ďalší drink." Hovorí takmer nervózne, keď volá na barmanku, tá sa usmeje a pripraví nám ďalšie dva drinky.

,,Kámo... Čo do pekla robím zle?" Pýta sa, keď sme si dali už štvrtý drink, a sadli sme si do boxu. ,,O čom hovoríš Levi?"

,,Chcem povedať to, že prečo nemôžem byť šťastný vo vzťahu? Myslím, že veľa ľudí je a vďaka nim to vyzerá jednoducho, ale pre mňa? Vždy sa na konci to poserie." Vzdychne a ja ho chytím za ruku. Trochu zmätene sa pozrie na naše spojené ruky, ale neodtiahne sa, potom sa jeho oči stretnú s mojimi.

,,Zaslúžiš si niečo lepšie, to je jasné. Ale ani na sekundu si nemysli, že si za svoje vzťahy vinný. Ešte si nestretol tú pravú osobu. Ale niekde na teba čaká ta osoba, na sto percent." Sakra. Potrebuje počuť pravdu. Je to skvelý chlap.

Zažmurká na mňa, keď odtiahnem ruku a dávam si veľký hlt svojho piateho nápoja. ,,Venny... Ďakujem. Potreboval som to počuť."

,,Och, ja viem." Poviem mu s malým úsmevom a jeho oči opäť klesnú na moje pery a tentoraz sa to isto deje. Jeho oči letia späť k mojim a vyzerá trochu nepokojne, keď sa nakláňa a snaží sa pôsobiť normálne.

,,Takže... Už nejaké dievča upútalo tvoju pozornosť?" Pýta sa ma a odpije si. ,,Hm... No." Som tak kurevský zlý klamár, ak budem klamať, bude to vedieť. ,,Nie naozaj." Poviem mu a on sa obzrie po bare a usmeje sa.

,,Chceš, aby som sa zahral na dohadzovača?" Pýta sa s úškrnom na tvári. Nie, kurva. NIE.

,,Jasné," pokrčím plecami. Ja som taký idiot... Ukáže na mladú ženu, ktorá sama sedí pri bare. Je pekná, aspoň zozadu, nevidel som jej do tváre, ale zjavne nie je môj typ. ,,Vieš čo? Nechaj tak, poďme radše..." Nestihol som dopovedať vetu, a už zakričal na ženu pri bare.

,,Hej!" Zvolá na ňu a ja mu buchnem po ruke, keď sa smeje. Začína sa prejavovať jeho opilosť a snažím sa ho zastaviť skôr, ako urobí niečo šialené. Žena sa otočí a pozrie na nás. ,,Ahoj, vyzeráš trochu osamelo a snažíme sa spoznať nových ľudí. Nechcela by si sa k nám pridať?" Opýta sa jej nenútene a ona sa usmeje a prikývne, a pristúpi k nám.

,,Ja som Levi a toto je môj najlepší kamarát Venny." Usmiala sa, a potom si sadla vedľa Leviho. 

,,Ja som Jolly." Hovorí s kalifornským prízvukom, keď nám obom podáva ruky.

,,Och, ako tá emócia?" Pýta sa jej a ona so smiechom prikývne. ,,Áno, viem, je to zvláštne meno."

,,Páči sa mi to." Hovorí jej, flirtuje s ňou a ja sa cítim trochu odstrčený.

„Rád ťa spoznávam Jolly," hovorím jej, a ona s láskavým úsmevom prikývne. ,,Ty tiež. Ešte som vás v tomto klube nevidela. Ste tu prvýkrát?" Pýta sa nás, no, skôr Leviho, keď prikývne a v očiach sa mu zaleskne. Eww. Nepozeraj sa tak na ňu, ty hlupák. Och...

Zrazu dostane telefonát a keď si prečíta meno volajúceho, rýchlo sa ospravedlní. ,,Prepáčte, toto je pracovný hovor. Možno sa ešte niekedy uvidíme. Čaute!" Hovorí, vyťahuje vizitku, posúva ju smerom k Levimu a odchádza z baru. Pozerám na tu kartu, ako s laserovým videním a Levi mi luskol prstami pred tvárou.

,,Počúvaj, Venny. Ak chceš jej číslo, môžeš ho mať. Netreba žiarliť." Och, on si myslel, že... ,,Nie, to je v poriadku kámo. Nebola môj typ." Priznávam a pokrčím plecami. ,,Tiež nebola môj typ." Povedal, keď roztrhal kartu na kúsky a ja naňho šokovane pozriem.

,,Ale bola pekná a milá, Levi."

,,Videl som meno volajúceho. Volal jej manžel. MANŽEL! Mám dosť podvádzajúcich mrch. Poďme odtiaľto, kým sa mama vráti domov." Povedal, keď sa postavil a práve keď sme chceli odísť, vyvalil oči a rýchlo ma ťahal do tmavého rohu klubu. ,,Čo? Čo je?" spýtam sa ho, keď sa pozrie za mňa. ,,Mama je tu. Čo to kur...?" Zasmejem sa a on sa na mňa nechápavo pozrie.

,,No, povedala, že dnes večer ide von s kamarátmi, takže..."

,,Je tu len s jednou kamarátkou, pozri." Otočím sa a vidím jeho mamu ako sa bozkáva s inou ženou v strednom veku. ,,Doprdele," hovorím si popod nos.

,,Áno, presne tak. Poďme!" Hovorí, berie ma za ruku a ťahá ma von z klubu. Milujem to, ako cítim jeho ruku v mojej.

Keď prídeme k autu, zastavím ho.

,,Počkaj Levi, ty nemôžeš šoférovať," hovorím mu a on pri nastupovaní do auta pokrčí plecami, donúti ma urobiť to isté. ,,Choď! Vystúp zo sedadla vodiča. Budem šoférovať." Poviem mu, keď sa natiahnem a otvorím mu dvere. Wow, prekvapivo úžasne vonia napriek tomu, že cítim nádych whisky.

,,Nie si o nič triezvejší ako ja!" Frustrovane zastonám.

,,Ale mám vyššiu toleranciu ako ty, tak poď, vymeň si so mnou miesto." Povzdychne si, keď vystupuje. A vymeníme si strany.

***

Poddajú sa jeden druhému?Where stories live. Discover now