15. kapitola

73 3 0
                                    

O tri dni neskôr :

Venny POV:

Neskoro v noci telefonujem s Levim, keď mi rozpráva o všetkých bláznivých veciach, ktoré sa stali v Severnej Dakote. Krásne výhľady v chatke jeho strýka a o jeho prababičke, ktorú nadovšetko miluje.

Venny: (,,Asi by som to nemal hovoriť, pretože budem znieť dosť chabo, ale... chýbaš mi.")

Levi: (,,Tiež mi chýbaš. Tvoja fotka hore bez nestačí. Kiežby som tam bol, aby som ti patrične zablahoželal nápojmi a hudbou.")

Venny: (,,A bozkami.")

Levi: (,,Veľa bozkov.") Túžobne vzdychnem do telefónu a on sa zachichotá.

Levi: (,,Už len dva dni Venny a som tvoj.")

Môj? Bože, to znie magicky.

Venny: (,,Chcem byť s tebou... sexuálne.")

Normálne počujem, ako trochu prekvapene vydýchol.

Levi: (,,Sme na to vôbec pripravení? Chcem tým povedať, že som len nedávno objavil svoju gay stránku a len som žartoval, keď...")

Venny: (,,Nie. Pravdepodobne nesme pripravení. Ale do riti, neustále na to myslím. Spôsob, akým sa tvoj penis pritlačil na môj...")

Levi: (,,Sakra, Venny, hovor ďalej.") Hovorí a ja počujem, ako rozopína svoje nohavice. Zahryznem si do pery, keď si predstavím, ako ich rozopína v mojich predstavách a rozopnem si zips na nohaviciach tiež. Môj penis stojí v pozore.

Venny: (,,Stále si predstavujem, aké by to bolo mať tvoje pery omotané okolo môjho vtáka. Cítiť, ako sa tvoj jazyk kĺže po nim, počuť, ako okolo neho zastonáš.")

Jemne si ho začnem hladiť, keď počujem, ako robí to isté.

Levi: (,,Sakra, to je sexy. Pokračuj.")

Potom počujem, ako sa jeho mokré ťahy zrýchľujú a zastonám do telefónu.

Levi: (,,Prosím, hovor ďalej. Tvoj hlas znie sexy.")

Venny: (,,Levi... Stále si predstavujem, ako o seba trieme naše nahé vtáky. Naše špičky, ako sa triu o seba...")

Levi: (,,Do pekla, Venny... Práve som si predstavil naše vtáky, ako sa navzájom o seba triu. Ja... Kurva!")

Hlasno zastoná do telefónu a ja ho nasledujem tesne za ním, keď sa zakryjem semenom.

Venny: (,,Áno, Levi!") Moja hlava padá na vankúš, keď sa snažím ovládať dýchanie.

Levi: (,,Venny, keď sme sa tak super urobili po telefóne, predstav si to osobne.")

Ťažko som vydýchol a zachichotal som sa.

Venny: (,,To, jak si sa urobil, bola tá naj sexi vec, akú som kedy počul.")

Levi: (,,Hm, Venny?")

Venny: (,,Áno?")

Levi: (,,Šiel by si so mnou na rande?")

Smejem sa a hryziem si pery.

Venny: (,,Rande je pre ľudí, ktorí sa snažia spoznať. Už o tebe viem všetko Levi.")

Levi: (,,Rande nie sú len na to, aby sme niekoho spoznali. Ale preto, aby sme danej osobe dali najavo, že nám na nej záleží. Je to preto, aby sme ukázali svoju romantickú stránku a zjedli všetko, po čom náš žalúdok túži.")

Venny: (,,Ja túžim po tebe.") Počujem tiché zastonanie, ktoré mu uniklo z pier. 

Levi: (,,Takže je to rande?")

Poddajú sa jeden druhému?Where stories live. Discover now