19. kapitola

72 1 0
                                    

Levi POV:

Ďalší deň v škole mi pripadá ako úplne nová kapitola. Dnes je ten deň, kedy Venny a ja ukážeme zvyšku nášho sveta, že sme spolu.

Do pekla áno, som nervózny, ale nie, nepoviem to Vennymu, pretože nikdy sa nepohneme dopredu a tento malý vzťah, ktorý teraz máme, pre mňa veľa znamená. Som väčší romantik, myslím si, vďaka, mami.

Vennyho som ešte nevidel. Väčšinou na seba narazíme počas obeda a to je práve obed. Prejdem do kaviarne a zbadám ho na jeho obvyklom mieste. Sedí s niektorými chalanmi z bejzbalového tímu.

Vedľa seba nechal prázdne miesto, kde je jeho batoh.

,,Levi!" zvolá a potľapká sedadlo vedľa neho s roztomilým úsmevom na svojej peknej tvári. Sadnem si vedľa neho a jeho kamoši ma pozdravia.

,,Venny mi hovorí, že máš možný doprovod na ples, ale nepovie nám, kto to je," povie mi Lionel so zdvihnutým obočím a ja sa pozriem na Vennyho, ktorý sa na mňa hanblivo pozrie.

,,Je to pravda? A kto je ten možný doprovod Venny?" pýtam sa ho a chalani sa na nás zvedavo pozerajú.

,,Ja," hovorí potichu Venny a ja sa uškrniem.

,,Prepáč, ale nepočul som ťa." Dráždim ho a on hlasno vydýchne.

,,Ja, dobre? Chcem ísť s tebou na ples." Povedal jasne a chalani okolo nás zalapali po dychu, keď som sa naňho usmial.

,,Naozaj chceš, aby som tam bol?"

Nádejne prikývne a ja sa nakloním a jemne ho pobozkám na pery. Ľudia okolo nás, lapajú po dychu hlasnejšie a začnú i pískať. Obaja sa odtiahneme začervenaní.

,,Rád by som Venny." Chytil ma za ruku pod stolom a stisol mi ju.

,,Wow, počkaj chvíľu... Vy dvaja ste gayovia a vy ste spolu? Ozaj som v paralelnom vesmíre?" pýta sa šokovane Lionel.

,,Áno, sme spolu, ale nerobme z toho veľkú vec dobre? Nepotrebujeme, aby nás Sam počul a nadával Vennymu." Povedal som Lionelovi a on prikývol.

,,Ak Sam niečo povie o vás dvoch, nakopem mu zadok." Povedal a ja som sa zachichotal a narazil päsťou na Lionela.

Lionel sa o Vennyho očividne bratsky stará. Lionel tiež chodil na rovnakú strednú školu ako my a pozná nás už dlho. Venny má okolo seba ľudí, ktorí sa o neho starajú, na rozdiel od jeho otca.

,,Ale včera sa o neho postaral Venny, preto sme ho asi celý deň nevideli."

Lionel si odfrkol.

,,Ten zmrd nie je dosť drzý na to, aby sa po prehratej bitke ukázal v škole, ale je dosť drzý na to, aby niekomu rozbil auto. Je to zbabelec." Lionel si zahryzol do šalátu.

,,Viete, ak vy dvaja pôjdete spolu na ples, budete prvým gay párom, ktorý pôjde? Bude sa o vás hovoriť na celom plese."

Venny si povzdychol.

,,Myslím, že som na to nemyslel. Budeš s tým súhlasiť, Levi?"

Prikývnem a priblížim sa k nemu a on sa usmeje očami.

,,Na tom plese sa budem venovať jednej osobe, Venny," zašepkám len jemu a on sa mi oprie o plece.

,,V poslednom čase som vystresovaný, potreboval by som trochu zábavy." Povedal ticho vedľa mňa.

,,Už si hovoril s mamou? Vieš, o tom, že tam bol včera tvoj otec?"

Prikývne.

,,Áno, povedala, že sa chce len porozprávať alebo čo, skoro sa zdá, akoby mu začala odpúšťať. Ako by mohla? Mama má byť na mojej strane. Dokonca mi povedala, že sa s ním rozvedie."

Poddajú sa jeden druhému?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora