13. kapitola

67 4 0
                                    

Venny POV:

Levi musí dnes odísť na letisko, no mame sa ospravedlnil, že musí ísť odniesť ešte niečo ku mne, aby sa so mnou mohol poriadne rozlúčiť...

Mama mu ponúkla limonádu a on si ju šťastne vzal, kým ma nasledoval do mojej izby.

Zapnem niekoľko ventilátorov, keď začínam cítiť, že moje telo je horúce len tým, že je tu. 

Ľahol si na moju posteľ a sledoval ma chcenými očami.

,,Je ti teplo?" spýta sa, keď som si ľahol vedľa neho.

Prikývnem a on sa usmeje.

,,Trošku pootvor pery." dožaduje sa potichu a ja robím, čo hovorí. Zaujímalo by ma, kam tým mieri...

Usrká si z limonády a z úst mi vhodí malú kocku ľadu do mojich čakajúcich úst a pozrie sa na mňa.

Ľadovú kocku prehltnem. Moje oči poskakujú medzi jeho nádhernými hnedými očami a perami a on sa nakloní dopredu, aby mi olízal spodnú peru.

Chytím ho za jeho tvár a pritlačím svoje pery k jeho. Omamný bozk, z ktorého sa mi rozbúši srdce. Pomaly sa odtrhnem od jeho pier a on sa na mňa pozrie, akoby som ho zničil jednoduchým dotykom pier, potom sa jeho ústa opäť hladným spôsobom stretnú s mojimi, čo ma prinúti zastonať.

Bozkávam ho rovnako vášnivo a on sa mi zahryzne do spodnej pery. 

,,Odstrč ma, *bozk,* povedz mi, aby som prestal. *bozk,* čokoľvek." Prosí ma, že sa pravdepodobne obáva, že to, čo teraz robíme, sa skončí nedobre, ale prinúti ma to len zamotať si prsty do jeho vlasov a pritiahnuť si ho bližšie, čo spôsobí, že mi vrčí do úst.

Otriem svoje telo o jeho, tvrdý, penis ktorý skáče do pozornosti proti môjmu. Je to ako keby naše vtáky mali svoju vlastnú romantickú chvíľu.

Potom mu zazvoní telefón.

,,Sakra, to je mama. Musím ísť, kým ma nepríde hľadať." Povedal, keď sa rýchlo postavil a dal mi bozk na moje pery.

,,Celú cestu, budem myslieť na teba." Povedal a ja som žmurkol na neho.

,,Napíš mi, keď dorazíš do Severnej Dakoty."

Prikývne a smutne sa na mňa pozrie, kým si napraví penis v nohaviciach.

,,Toto bude dlhý týždeň."

,,A preto, na to máme toto," hovorím a mávam telefónom.

,,Hm... Budem to mať na pamäti." 

***

S úsmevom ako zamilovaný idiot vojdem do kuchyne, aby som si dal niečo na jedenie a mama sa na mňa zvedavo pozrie s úsmevom.

,,V poslednej dobe vyzeráš šmrncovne. Kto je ten šťastlivec?" spýtala sa a ja som jej venoval zmätený pohľad, akoby som nevedel, o čom hovorí.

,,Mami..."

,,Och, počkaj, nehovor mi... Levi?"

,,Mami! Ako vieš?"

Začala sa smiať.
,,Povedala mi to Sarah. Ale skutočná otázka je, prečo si to ty neurobil."

Pokrčím plecami.

,,Práve to zisťujeme, čo je medzi nami dobre? Ani spolu nechodíme, len... ani neviem."

Usmiala sa na mňa.

,,No keď na to prídeš, prosím, drž ma v obraze, nechcem, aby si si tým prešiel sám, dobre?"

Povzdychnem si a položím jej ruku na rameno.

,,Mami, ako sa máš od rozchodu s otcom?" Smútok skrýva malým úsmevom.

,,Neboj sa o mňa zlatko, budem v poriadku." Povedala mi s bozkom na hlavu.

,,Och a čoskoro príde tvoja sestra. Zober si bejzbalové veci z obývačky."

Robím, ako hovorí, a som nadšený, že uvidím svoju sestru. Už sú to mesiace, čo som ju naposledy videl, no bojím sa o mamu. Nie je z tých, ktorí by okolo mňa ukazovali slabosť, ale viem, že ju to bolí.

O 40 minút moja sestra zaklope na dvere a keď ma uvidí, vbehne mi do náručia a rozcuchá mi vlasy.

,,Ahoj, malý braček! Ako sa máš?"

,,Ehm... nie som malý Ester. A predpokladám, že nevieš, čo sa stalo?" Pýtam sa jej a ona so záujmom pokrúti hlavou. Mama podíde k nám a prevezme konverzáciu.

,,Skrátka, tvoj otec a Venny sa pohádali a ja som sa rozišla s tvojím otcom potom, čo zranil Vennyho."

Ester na nás neveriacky pozerá.

,,Povie mi niekto viacej o tom niečo? Prečo si sa do pekla pohádal s otcom?"

Odkašlem si.

,,Pretože som gay a on je homofóbny," poviem bez okolkov a ona zalapá po dychu.

,,O môj bože! Mám brata gaya?! Áno!" Hovorí nadšene a úprimne, nie som prekvapený. Má ADHD, takže jej zameranie náhodne skáče z predmetu na predmet.

,,Teraz môžeme spoločne sledovať babské filmy a rozprávať sa, o tých všetkých fešákov!"

Smejem sa a zakrútim hlavou.

,,Možno som gay, ale aj tak nebudem pozerať tvoje babské filmy, Ester." Prevrátila očami.

,,Jasné že budeš."  

,,Ester, zlatko. Kedy si sa naposledy rozprávala so svojím otcom?" pýta sa jej mama a snaží sa ju vrátiť späť k danej téme a ona pokrčí plecami.

,,Otec sa so mnou naozaj často nezhovára, ale po tom, čo sa stalo, aj tak nemám záujem sa s ním rozprávať. Ubližuje môjmu malému bratovi, takže ubližuje i mne." Povedala a pritiahla ma do objatia.

,,Dúfam, že tvoj otec si uvedomí, že urobil hroznú chybu, a ospravedlní sa..."

,,Nechcem počuť jeho ospravedlnenie mami," preruším ju, keď ma Ester pustí.

Mama na mňa vrhne smutný pohľad a ja ju potichu prosím, aby na to netlačila.

,,Dobre, poďme teda na večeru, len my traja." Navrhne a my súhlasíme. 

Na večeri mama a Ester dobehnú, čo sa stalo za posledný mesiac. A ja dostanem správu od Leviho.

Levi: (,,Teraz som v lietadle a čoskoro si musím vypnúť telefón. Pošli mi niečo, pekné. ;)")

Zahryznem si do pery, keď si prezerám svoje staré fotky a nájdem jednu, kde som bez trička. Je to určite jeden z mojich najlepších obrázkov, o ktorom som si myslel, že ho nikto nikdy neuvidí. Do teraz. Posielam mu fotku a nervózne čakám na odpoveď.

Levi: (,,Ošukaj ma.")

Venny: (,,Levi...")

Levi: (,,Nechceš?")

Venny: (,,Áno, ale... nikdy som nebol s mužom a ani ty nie, nebojíš sa?")

Levi: (,,Ach áno, bojím sa trochu, ale nie kvôli sexu. Viac sa bojím toho, čo sa stane potom.")

Presne viem, čo tým myslí.

Venny: (,,Máš moc zničiť ma, Levi.")

Levi: (,,A ty tiež, ale ja ťa chcem zničiť len tým najlepším, sexy možným spôsobom...")

Venny: (,,Haha, si blázon?")

Levi: (,,Áno.")

***

Poddajú sa jeden druhému?Where stories live. Discover now