11. kapitola

60 4 0
                                    

Venny POV:

V škole, všetci hovoria o plese, ples toto a ples tamto. Kto s kým ide, a kto koho pozve. Celý deň o tom každý hučí. Toto je prvý rok, čo nepozvem dievča na ples...

Veľa dievčat sa ma už dnes pýtalo a ja som ich odmietol s výhovorkou, že odchádzam z mesta počas plesu. Som si celkom istý, že Levi vezme Alice, a to naozaj raní ma. Je pre neho skvelá a nie je príliš komplikovaná. Nemôžem si pomôcť, ale... žiarlim. Včera sa hral s ohňom, so svojím sladkým jemným dráždením, ktoré nemôžem dostať z hlavy.

Čakám ho pri našom stole na obede, kde sedím s Lionelom a ďalšími chalanmi z tímu. Potom ho uvidím a do riti...

Má nový strih vlasov a perfektne mu to pristane. 

Vidí ma a žmurkne na mňa, keď sa prediera v tom novom účese.

,,Čaute, chalani." Udrie im päsťou do ramena, pri stole a sadne si vedľa mňa.

Upokoj sa, srdce. Ukľudni sa kurva...

,,A... Ahoj," zašepkám a on sa mi s jemným výrazom pozrie dolu do očí.

,,Ahoj, čo si myslíš o mojom novom účese?" Pýta sa trochu nervózne, ako keby si nemyslel, že to vyzerá dobre.

Hovorím dosť potichu, aby ma nikto iný nepočul.
,,Vyzerá to sexi, vyzeráš ako sexy hriech, ale mal by si vedieť, čo si o tom myslí Alice."

Než sa zamračí, usmeje sa.

,,Prečo by ma zaujímalo, čo si o tom bude myslieť Alice? Mimochodom, rozlúčil som sa s ňou. Takže... A ako to myslíš, že sexy hriech?"

On čo?! To môže znamenať len jedno, však?

,,Takže teraz, začneš flirtovať so svojím najlepším kamarátom gayom? Si gay?" spýtam sa ho a on sa tvári prekvapene mojou tuposťou.

,,Ja ehm..."

Nechal som ho bez slova, keď sa pozrel na moje pery, tak dodávam, ,,pretože ak si, radšej mi nezlom srdce. Už som stratil otca. Nemôžem ťa stratiť, Levi. A táto "hra", ktorú hráme, držíš ma za ruku a sladko si hryzieš do pery tým sexy spôsobom, všetko toto škádlenie... Môže skončiť zle." Varujem ho a on sa rozhliadne, kým mi zašepká do ucha. Z jeho dychu mi behal mráz po chrbte.

,,Myslíš si, že ťa dráždim?"

,,Chceš to poprieť?" 

,,Nie. Nebudem popierať, že ma priťahuješ, Venny."

Zalapám po dychu, keď sa naňho šokovane pozriem. 

,,Zistil som to ešte len, nedávno a neviem, prečo sa takto cítim... Jednoducho som..."

Ospravedlním sa od stola a postavím sa.

,,Poďme sa porozprávať inam," poviem mu, keď sa moja myseľ snaží spracovať to, že sa mi práve priznal. Zatiahnem ho do nejakého malého skladu v škole a nechám zhasnuté svetlá.

,,Levi... Toto... Nech je to do pekla čokoľvek..."

,,Viem, že je to zlý nápad. Sakra. Ale, ako sa na mňa pozeráš s tými svojimi očami, sladkým úsmevom a tými prekliatymi perami."

Moje srdce sa zrýchli, keď pristúpi bližšie ku mne a oprie ma o stenu rukami na oboch stranách odo mňa.

,,Moje pery?" prehltol som.

Počujem jeho namáhavé dýchanie a dostane sa mi do tváre. Keby som len tak mierne naklonil hlavu, mal by som jeho pery na svojich!

,,Tieto prekliate pery." Hovorí znova, keď sa dvoma prstami dotkne mojich pier a túžobne na ne hľadí. Moja erekcia pulzuje oproti mojim džínsom.

,,Neviem si prestať predstavovať, ako chutia."

,,Ježiš, Levi. Do riti. Uvedomuješ si, čo hovoríš?" spýtal som sa, keď som prekryl jeho pery.

,,Uvedomujete si vy dvaja, že ste nechali odomknuté dvere?" Odtrhli sme sa od seba, keď sme počuli Jimmyho, hlas starého školníka. Jeho hlas napĺňa malú miestnosť.

,,Sakra," povie Levi a zasmeje sa.

,,Koľko Vám musím zaplatiť, aby ste sa tváril, že ste nič nepočul a nevidel?" pýta sa Levi Jimmyho a Jimmy pokrčí plecami.

,,Bude to stačiť?" pýta sa Levi s 20-kou v ruke a Jimmy si utiera okuliare.

,,Viete, že tieto okuliare sa môžu z času na čas trochu zahmliť, ale načúvací prístroj je stále funkčný."

,,Dobre, dobre, 40 spôsobí to, že tie tvoje načúvacie prístroje magický prestanú fungovať?"

,,Huh? Čo? Nepočujem!" povedal Jimmy so žmurknutím, potom schmatol 40 dolárov a vyhnal nás.

Keď vyjdeme von, začnem sa hystericky smiať na tom, čo nám obom preletelo hlavou.

,,Prečo sa smejete?"

,,Smejeme sa, lebo sme práve vyšli zo skrine... Doslova."

Jeho oči sa rozšírili, než sa zasmial, Jimmy zatvoril dvere a zamkol ich.

,,Volá sa to sklad. Nie skriňa Venny."

Akonáhle smiech utíchne, pozrie sa na mňa rovnakým výrazom ako predtým, než zazvoní hlasno zvonček a on si odkašle.

,,Zachránený zvončekom?" pýta sa.

Pokrútim hlavou.

,,Jebem na ten zvonček."

Usmeje sa na mňa a potom sa pozrie dolu na môj rozkrok.

,,Sprav to Venny. Nechcem, aby niekto videl, čo som spôsobil." Povedal Levi, zahryzol si do pery a prešiel okolo mňa. Nakloním si batoh cez prednú časť mňa, keď si upravím penis a potom si batoh nasadím späť.

,,To si zo mňa robí srandu?"

,,Kto si z teba robí srandu?" pýta sa ma Lionel zozadu a ja vyľakane nadskočím.

,,Ježiš Lio, si ako nejaký horský lev, ktorý sa ku mne takto zakráda." Zachichotá sa.

,,Práve som ti chcel povedať, že tréner Parker sa s tebou chce po škole porozprávať. Musí to byť dôležité, musia to byť dobré správy." Povedal s úsmevom, keď ma potľapkal po chrbte a objal okolo roztomilého dievčaťa ruku. A odprevadí ju pomaly do triedy.

Ó môj bože. Tento deň je stále viac a viac prekvapujúci, ale ako som kráčal do triedy, moja myseľ sa stále vracala k tomu, čo povedal Levi.

"Nechcem, aby niekto videl, čo som spôsobil."

Sakra s ním. 

Je tak veľmi pekný.

 ***

Poddajú sa jeden druhému?Where stories live. Discover now