18. kapitola

76 2 0
                                    

Levi POV:

Sledujem, ako ma Venny sleduje a začína jazdiť na červenom mechanickom býkovi. Sakra, je taký sexi, že sa na neho pozerá celý bar, no oči má len pre mňa.

Sledujem, ako sa jeho brucho ohýba a cez jeho tenké tričko, vidím jeho vypracovaný trup, jeho ruky zvierajú lano a jeho pás sa dokonale pohybuje, aby nespadol.

Do riti... Určite vie ako jazdiť... Na niekom.

Prehltnem, keď sa snažím skryť rastúcu erekciu. Sakra.

Môj dych sa zintenzívni, keď sa býk začne pohybovať rýchlejšie a Venny čoskoro padne na mäkkú podložku pod ním.

So smiechom sa postaví a usmeje sa na mňa.

,,30 sekúnd!" Operátor býka zvolá a zakričí: „Ďalej!"

,,30 posratých sekúnd? Pss. Dokážem byť dlhšie." Povedal som mu uštipačne, keď som prechádzal okolo neho a on sa uškrnul.

Keď nastúpim na býka, počujem ženu v strednom veku kričať: „Fuuu! Ďalší fešák!" Zadržal som smiech.

Býk sa začína pomaly pohybovať a ja sa ležérne opieram o lakte a nohy položím za rohy býka.

,,Jooo, ide ti to!" zakričí Venny so smiechom. A operátor býka mi venuje varovný pohľad, než zmení rýchlosť.

,,Ach, do riti, to je trochu drsné," poviem, keď si sadnem vzpriamene a tentokrát sa držím. Vidím Vennyho, ako šepká niečo operátorovi a operátor s úškrnom prikývne.

Ach, sakra nie.

Býk sa rozbieha rýchlejšie, ja sa snažím udržať. A po chvíli som narazil na mäkkú podložku a Venny mi pomohol vstať.

Odtiahne ma od davu a odtlačí do tmavého tichého kúta baru.

,,Naozaj, naozaj potrebujem tú masáž dnes večer." Povedal, pritlačil svoje pery k mojim.

,,Sakra, nútiš ma tak kurva zhrešiť,'' poviem, keď sa otočím a pritlačím ho na stenu.

,,Zdravas Mária." Povedal predtým, ako ma chytil za prednú časť nohavíc a začal mi hladiť vtáka, ktorý ho tak veľmi chce.

Pozrie sa mi cez rameno a váhavo ma odstrčí.

,,Do riti... jedlo pri našom stole."

,,Pokračovanie nabudúce??"

,,Mhmmm." Hovorí, keď lapá po dychu.

Po dokončení našich hamburgerov príde čašníčka s mojou zmrzlinou v pohári.

,,O, ďakujem," poviem, keď si to zoberiem.

,,Žiadny problém drahý, môžem vám dvom priniesť ešte niečo?"

,,Nie, ďakujeme." S úsmevom odíde a ja si všimnem, ako Venny pozerá na moju zmrzlinu. Prakticky slintá, aj keď povedal, že žiadnu nechce.

Beriem si plnú lyžicu zmrzliny a pomaly si ju vkladám do úst. Venny sa pozrel na mňa s prosebnými očami.

Pomaly vytiahnem lyžicu a ponorím ju späť do zmrzliny. Jeho oči sa odrážajú tam a späť od mojich úst do mojej zmrzliny.

,,Čo? Dáš si?" opýtam sa ho a on sa zachichotá, akoby si neuvedomoval, že som ho chytil.

,,Nie, nie."

Venujem mu vedomý pohľad predtým, ako si uhryznem ďalšie sústo.

,,Dobre, chcem len jedno sústo." povie s krásnymi prosebnými očami.

Poddajú sa jeden druhému?Where stories live. Discover now