Levi POV:
Po príchode domov a vybalení som napísal Vennymu, aby prišiel, ale on ma ignoroval, tak som sa rozhodol, že do parku pôjdem s náskokom. Zbadal som Vennyho v parku oveľa skôr, namiesto toho, aby som čakal, pokúsim sa ho prehovoriť. Inteligentné.
Nepozorovane podídem za ním a zašepkám. ,,Kedy chceš, aby som ti ten zadok nakopal? Teraz alebo neskôr?"
Vyskočí a prekvapene sa na mňa pozrie.
,,Levi? Ako si vedel, že budem práve tu, na tomto mieste v parku?"
,,Nerieš to," poviem, keď ho pritlačím k stromu a on zalapá po dychu a túžobne sa mi zahľadí do očí. Pritisnem si svoje telo k nemu a v rukách držím jeho peknú tvár.
,,Aho...Ahoj." Hovorí a pozerá sa na moje pery, kým ho nezmyselne pobozkám. Bozkávame sa, stonáme, splietame si jazyky. Naše stony sa jemne spájajú.
Odtiahnem sa zadychčaný.
,,Dnes nebojuješ,'' hovorím mu.
,,Donúť ma, Levi." Vypľuje na mňa, keď moje pery pritiahne späť k svojim a naďalej ma omamuje svojimi bozkami. Jeho jazyk sa hrá s mojím.
,,Uhryznem ťa dobre," poviem mu, zahryznem sa mu do krku a silno sajem. Stoná a vrtí sa podo mnou tak sexi, že mi v džínsach začne niečo pulzovať.
,,Levi, urobíš mi cucflek." Povedal nadržané a zároveň prekvapené. Odtiahol som sa a potom som olizol fialový cucflek na jeho krku a on sa zachvel.
,,Toto bude jediné znamenie na tvojom tele dnes. Alebo môžem urobiť i iné znamenia jemu. Tie, ktoré sa nebudú tak pekne hojiť." Povedal som mu, keď som sa od neho odtlačil a on ma chytil za tričko a ťahal ma späť.
,,Levi. Drž sa od toho, kurva." Hovorí varovným, vážnym tónom a za sebou počujem známy hlas. Jeden, ktorý sa mi nepáči.
,,Ale, ale, ale. Zdá sa, že som mal pravdu, že si buzna Venny, ale vôbec som to od teba nečakal, Levi. Haha, to je skvelé! Povedz mi, Levi, tak zúfalo si klesol, keď Aria ťa opustila?"
Venny ma odstrčí a potom sa vrhne k Samovi. Je naštvaný, oveľa viac naštvaný, ako som ho kedy videl. Jeho päste sú pevne zovreté.
V tejto chvíli si myslím, že ho nechám bojovať.
Venny bleskovo udrie Samovi do tváre. Myslím, že Sam nečakal, že dá prvý úder, pretože mu chvíľu trvá, kým sa spamätá, chvíľu príliš dlho. Venny ho silno udrie do rebier a Sam spadne.
,,Zdvihni zadok a bojuj so mnou!" kričí naňho Venny a povzbudzujem ho.
Sam vstane a pokúsi sa udrieť Vennyho, no ten sa mu dokonale vyhne. Sam mu však udrie päsťou do brucha a ja sa snažím nezasahovať.
Ale potom ho Venny knokautuje!
Pribehnem k nim a pozriem sa Samovi do tváre a zakričím : „No do prdele, si porazený!"
Venny sa hystericky smeje.
Sam začína nadobúdať vedomie.
Otvorí oči a zmätene sa rozhliadne.
,,Ak hľadáš svoje auto, je tam. Začni utekať." Povedal som a ukázal som opačným smerom, on si zotrel krv z tváre a behal preč.
Levi si povzdychne a ja sa naňho pozriem s takou hrdosťou, že asi vyzerám ako nejaká fanynka.
,,No, poďme si dať burger." Povedal nenútene a ja som ho objal.
,,Venny... Chcel som sa ti ospravedlniť, že som podcenil tvoju schopnosť dobre sa brániť. Láska, to bolo kurva úžasné!"
Venny sa trochu začervená a usmeje sa.
,,Láska? Páči sa mi to."
,,Páči? Ja, ehm... Myslel som si, že možno, by to bolo trochu klišé."
Pokrúti hlavou, než si ma pritiahne na sladký jemný bozk, pri ktorom sa roztopím v jeho objatí.
,,Len ma nikdy nevolaj 'daddy', obaja máme dosť daddy issues." Povedal s úškrnom a ja som sa zasmial.
,,Hm...tak by si, uh...chcel ísť teraz na to rande?" pýtam sa ho trochu nervózne a on šťastne prikývne.
***
Venny POV:
Prichádzame do SteakHouse, je to i bar a majú i červeného mechanického býka.
Levi ma pristihne, ako sa pozerám na býka, a keď si sadneme k jednému zo stolov, zdvihne obočie. ,,Čo to bude Venny... býk, alebo ja?"
,,Prečo nemôžem si zajazdiť na vás oboch?" pýtam sa ho a on sa trochu nervózne zachichotá.
,,Ach, môj badboy. Levi sa nám červená?"
,,Prestaň. Nečervenám sa." Hovorí a jemne ma kopne pod stolom. Nemôžem si pomôcť a musím ho trochu podráždiť. Väčšinou je naozaj sexi, ale keď sa chlapec začervená? Je koniec.
,,Čo si prosíte?" pýta sa nás s vrúcnym úsmevom naša čašníčka so sladkým južanským prízvukom.
,,Hm, dám si limonádu a médium burger," hovorím jej a ona prikývne, kým si to zapíše.
,,A pre teba drahý?" Pozrela sa na Leviho.
,,Dám si to isté a ako dezert si dám Oreo zmrzlinu."
Ach sakra. Nemyslel som na dezert.
,,Dal by si si zákusok Venny?" pýta sa ma Levi, akoby mi vedel čítať myšlienky, no ja aj tak nemôžem jesť veľa sladkého, tak som pokrútil hlavou, že nie.
Keď sme boli opäť osamote, načiahol sa cez stôl, aby ma chytil za ruku. Prekvapene zalapám po dychu.
,,Levi, sme na..."
,,Na verejnosti? Áno, viem. Ale je mi to jedno." Povedal predtým, ako mi dal jemný, dlhotrvajúci bozk na ruku a moje srdce vyletelo na mesiac.
Zahryznem si do pery, aby som nevyznal lásku mužovi predo mnou. Je ešte príliš skoro.
,,Vieš, Sam možno každému povie, že sme spolu."
S povzdychom prikývne. Som na Houston hrdý, skrz naskrz, ale aj ja môžem priznať, že nežijeme v meste, ktoré je najviac priateľské k homosexuálom. Z toho, čo som počul, táto česť patrí San Diegu v Kalifornii a Miami na Floride.
,,Áno, viem. Záleží ti na tom?" zvedavo sa ma pýta a ja s úsmevom pokrútim hlavou, že nie.
,,Dobre. Ja tiež nie. Teraz poďme jazdiť na tom býkovi, kým čakáme na jedlo." Povedal, keď sa postavil a ťahal ma so sebou.
,,Ach, takže ten býk sa volá Cherry bomb. Chceš sa staviť?" pýtam sa ho a on sa na mňa uškrnie, keď čakáme v rade.
,,No, čo to bude?"
,,Ten, kto na tom býku vydrží najdlhšie, musí dostať masáž od porazeného."
Venuje mi horlivý pohľad, keď si ma pomaly prezerá hore a dole.
,,Masáž celého tela?"
Prikývnem a dodám: "nahú."
Zhlboka sa nadýchne.
,,Do pekla, nemyslím si, že by som mohol prehrať tak či tak." Priznáva, kým na nás niekto zavolá.
,,Ďalší!"
,,Asi idem prvý," poviem, keď podávam chlapovi päťdolárovku a sadnem si na býka. Všimol som si veľa žien, ktoré sa ku mne približovali, aby ma lepšie videli, ale ja nespúšťam oči z ceny. Usmieva sa tak, že akoby si želal, aby bol namiesto toho býka, on podo mnou...
***
DU LIEST GERADE
Poddajú sa jeden druhému?
RomantikLevi a Venny sú najlepší priatelia už od strednej školy. Venny je najlepší hráč bejzbalu na strednej škole v Texasu Houston. Mnoho žien ho chce, veľa mužov mu závidí. Levi je badboy so zlatým srdcom. Vždy spolu športovali, žúrovali a obaja boli zami...