🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!m_o_n_i_k_a_17 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»reader szemszöge«
Máma egész nap a konyhában voltam. A barátom, Zeke egyik emberét fogom ma megismerni. Izgatott vagyok, hogy mégis milyen. De attól tartok, nehogy ne legyünk jóban.
Amint meghallottam az ajtó csapódást, boldogan néztem a hang irányába.-Sziasztok!-köszöntem kedvesen.
-Helló!-köszönt Zeke.-Ő itt Floch Forster.
-Örülök a találkozásnak, Kedves!-mondta udvariasan Floch, és megcsókolta a kéz fejemet.
A tettére eléggé elpirultam, mivel sosem volt ilyenben részem. De amikor ránéztem barátomra, rögtön eltűnt az elpirult arcom.
-É-én is nagyon örülök a találkozásnak!-motyogtam.-Csináltam az ismerkedésünk alkalmával egy kisebb vacsorát.
-Tudsz főzni?-ült az asztalhoz Zeke, közben rágyújtott.-Mindig ha csinálsz valamit, az vagy a kukában végzi, vagy te magad eszed meg.
-Zeke, ne legyél ilyen köcsög a csajoddal! Szerintem tök finoman főz!-védett meg Floch.
Zeke csak egy szúrós pillantást vetett felém. Floch és én odaültünk az asztalhoz, végül kitálaltuk a főételt. Floch csak úgy falta az ételt. Nem is egyszer dicsért meg, hogy milyen finom. Jól estek szavai, de jobban esne az, ha Zeke mondaná az ételemre azt hogy finom. Az előbb említett meg sem kóstolta. Inkább csak grimaszokat ejtett kajám felé, és inkább gyújtotta sorba a cigarettát.
Este fél kilencig volt nálunk Floch. Ez idő alatt többször is evett az ételemből. Mikor indult volna el, még kért is útra valónak. Csodálkozva néztem, hogy ennek a fiúnak ennyire ízlik az ételem. Floch amikor elment, neki álltam mosogatni. Zeke addig cigivel a szájában olvasta az újságot. Már itt rá lehet jönni, hogy a mi kapcsolatunk nem valami fényes. Mondhatni, olyan toxikus. Ő bármit megtehet, de én nem. Meg ha el is követek valamit, ami neki nem tetszik, emeli kezét, és akkor másnapra egy kisebb halvány tenyér virít az arcomon.-Mi a véleményed?-kérdezte unottan.
-Öhm..szerintem nagyon aranyos, kedves és tisztelet tudó!-feleltem.
-Idióta, nem Floch-ra gondolok, hanem a mai vitára, ami folyik!-szólt rám.
-Jaj, öhm..még nem olvastam el.-mondtam.
-Ennyire idióta te sem lehetsz!-morogta.
Csendben mosogattam tovább. Megszoktam az idők alatt, hogy ő így beszél velem mint kutyával, de vannak olyan napok, amikor egyedül vagyok és elsírom magam. Meghallottam, hogy Zeke feláll a kanapéról, és hozzám közeledik. Már alig tudtam a mosogatásra figyelni. Hátam mögé jött, és hátulról átölelt. Eltűrte h/sz hajam, és belecsókolt a nyakamba. A hideg kirázott. Zeke tudja jól ,hogy nyakam a gyenge pontom. Egyik kezét a mellemre helyezte, és elkezdte markolni. A másikkal pedig a derekamat szorongatta.
-Fejezd be a mosogatást, és gyere fel a szobába!-mondta Zeke.
-De Zeke, elkell mosnom a koszos tányérokat!-mondtam.
-Ha azt mondom, hogy fejezd be, akkor szépen befejezed!-szorította meg a derekam.
Remegő kezekkel letettem a szivacsot, és szembe fordultam vele. A nyakamat megfogta, arra kicsi nyomást helyezett, és úgy tapadt az ajkaimra. Pici idő elteltével én is vissza csókoltam. Melleimet kezdte el markolászni, és a jól eső érzés miatt sóhajtottam egyet, evvel Zeke az alkalmat kihasználva, átdugta nyelvét a számba.
Levegő hiány miatt elváltunk .Zeke felkapott, és a szobába felvitt. Ott letett az ágyra, és fölém tornyosult. A nyakamat vette célba. Lilás foltokat hagyott rajta, végül elkezdte a nadrágomat kigombolni. Nem mertem ellenkezni, mert tudom jól, hogy mivel járna. Amint a földre került a nadrágom, Zeke nem szarozott, ugyan is a bugyimat azonnal levette. Terpeszbe rakta a lábaim, és belém nyalt. Felsóhajtottam, és belemarkoltam Zeke hajába. Egyik ujját lassan belém vezette, és elkezdte mozgatni. A csípőmet felemeltem, de Zeke amint észrevette vissza lenyomta az ágyra. Barátom a másik ujját is csatlakoztatta, amitől kicsúszott egy halk nyögés.
Zeke a kényeztetésemet befejezte, és kiegyenesedett.-Vetkőzz!-parancsolta.
Úgy tettem ahogy kérte. Zeke is a földre dobálta ruháit, utána elém állt. Az ágy szélén ültem, és tudtam jól, hogy mit akar. Először a kezemmel kezdtem el játszani tagjával, utána a számba vettem egy kicsit. Zeke-nek ez nem tetszett, ezért belemarkolt a hajamba, és az egész hosszát benyomta a számba. Öklendeztem egy kicsit, és próbáltam megszokni. Durván belemarkolt a hajamba, és mozgatni kezdte fejem. A levegőm is kezdett elfogyni. Próbáltam levegőhöz jutni, de drága barátom nem engedte. Szerencsémre kis idő után, kihúzta számból tagját, és hátamra fektetett. Fölém tornyosult, és megint az ajkaimra tapadt. Közben kezével a nőiességemet buzerálta. Zeke mikor érezte, hogy eléggé nedves vagyok, tagját bejáratomhoz tette, és egyetlen mozdulattal belém hatolt. Hangosan felnyögtem, de ő eltompítva a nyögésem megcsókolt.
Átkaroltam a hátát, és magamhoz húztam. Hozzám simulva mozgott bennem. Eleinte kellemetlen érzés volt, de utána egyre inkább csak az elélvezésre koncentráltam. Remélem most megengedi, hogy elmenjek, mivel az utóbbi aktuskor nem engedte. A szőke fiú nyakamat csókolgatta, addig kezével befogta a szám, hogy véletlenül se adjak ki hangokat.
Pár mozgás után megfordított. Így hassal feküdtem Zeke alatt. Hátra fogta két kezem, és megint könyörtelenül belém hatolt. Hangosan nyögdécseltem, hiába próbáltam befogni a szám. Párszor rettentő erősen rácsapott a fenekemre, ami azt biztosítja, hogy holnap tiszta vörös lesz mind két felem. Megéreztem az alhasamban azt az ismerős érzést. Elfogok menni.
-Zekeh,k-kérlek-mehessek el.-könyörögtem.
-Nem hinném, hogy megérdemled! Floch-ra is úgy néztél ma, mint valami szűz kislány.-morogta.
-K..kérlekh Zekeh! Tudh..hogy..csakh a tiédh..vagyok!-nyöszörögtem.
Zeke még párat lökött rajtam, végül nevét nyögve élvesztem el. Zeke utánam nem sokkal élvezett el. Kihúzódott belőlem, és azonnal felöltözött. Én csak ott kapkodtam a levegőt az ágyban, és néztem, ahogy barátom kimegy a teraszra, és rágyújt. Gondolom, ennek a toxikus kapcsolatnak, soha sem lesz vége..
Sziasztok! Úgy érzem, hogy ez a rész nem lett valami jó. De ez a ti véleményetek!😅❤
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...