[Erwin Smith] »Mr. és Mrs. Smith«

585 21 2
                                    

🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!

Reginavona kérésére. Remélem tetszeni fog❤️És a sztár vendég random_ereri_fan ^^

Ne haragudjatok, hogy nagyon sokáig elhúzódott a történet, csak nem volt se ötletem, se kedven az íráshoz, mivel az iskola eléggé le terhelt. De végre megszültem a történetet, szóval nincs probléma!😂

»reader szemszöge«


Boldogan hajítottam hátra a virágcsokrot, arra várva, hogy ki kapja el azt. Kíváncsian fordultam hátra, és amikor megláttam, hogy ki fogta meg a csokrot, sikítva ugrottam a nyakába.
A szerencsés Hange volt.//Írói megjegyzés: Remélem nem támadtok le, de nekem a kedvenc shippem Hange x Mobilt, persze ezt a shippet csomó shipp előzi meg. Szóismétlésre meg ne figyeljetek!😂👌Kérlek ne öljetek meg! De ha gondoljátok, akár kit oda gondolhattok Mobli-t helyére!❤️//.

A hosszú ölelkezés után Erwin hátulról megölelt, és egy csókot nyomott a nyakamra. El sem hiszem, hogy avval a férfival házasodtam, akiért mind végig harcoltam és szenvedtem. De ahogy látom, meg lett az eredménye.

-Szívem, már vár a lovas kocsi.-suttogta.

-Már is megyek!-motyogtam mosolyogva.

Kézen fogva odasétáltunk a lovas kocsihoz, Erwin felsegített, és helyett foglaltam. Ugye a házasság után nászútra mennek a friss házasok .A nászutat csak Erwin tudja, mivel ő, Levi és Hange szervezték azt. Szóval nekem meglepetés lesz. A lovas kocsi mikor elindult, boldogan néztem férjemet, aki mosolyogva nézett ki az emberekre.

-Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit szerveztetek nászútra!-mondtam.-Azt elárulod, hogy melyik városba megyünk?//Írói megjegyzés: Modern világba játszódik!//.

-Nem hagyjuk el a várost.-felelte.

-Érdekes.-csodálkoztam.

Fél óra múlva megérkeztünk a helyszínre. Egy hatalmas modern hotelhoz jöttünk, ahol a recepciós emberkék már vártak. Nagyon izgatott vagyok. Kézen fogva kerestük meg szobánkat, és amint benyitottam, lélegzetem elállt.

-Úristen, Erwin! E-ez valami fantasztikus!-könnyek gyűltek a szemembe, mikor a szobát megpillantottam. Csodálatosan fel volt díszítve. Mindenhol rózsaszirmok, az ágyon rózsából készült szívecske forma. Valami hihetetlen látvány volt. Még jobban bele szerettem a férjembe. A négy év kapcsolat alatt sosem gondoltam volna, hogy ilyen romantikus.

-Így is kimutattam szerelmemet irántad, de még van valami.-fogta meg a vállam.

Megfordultam, átkaroltam Erwin nyakát, és egy hosszú csókba hívtam. Rögtön átvette az irányítást. Derekamat elkezdte simogatni, közben ment lejjebb s lejjebb egészen a fenekemig. Erősen belemarkolt, így kicsalt belőlem egy halk nyögést. A csókot megszakította, egyik kezével a ruhámat kezdte el lehúzni.//Írói megjegyzés: Tudjátok, a mennyasszonyi ruhákon szokott ilyen lenni😂remélem értitek//

Amikor lehúzta, levette rólam teljesen a ruhát. Nem volt rajtam melltartó, szóval az ikreimmel hamar találkozott.

-Ezt a látvány soha nem fogom megunni!-morogta, és megfogta őket.

Elvette a melleimtől a kezeit, levettem a cipőm és elkezdtem a férjem ingét kigombolni.

-Rajtad se legyen ruha!-motyogtam.

Amint levettem az összes ruháját, letérdeltem elé, és felnéztem rá.

-Milyen okos vagy, hogy már tudod mit akarok.-mondta, és kezét a hajamba vezette.

Először csak a nyelvemmel kényeztettem, de utána bevettem a számba. Lassan mozgattam a fejem, de ez Erwin-ek egyáltalán nem tetszett, ezért ő kezdte el felvenni a tempót. Tudjátok. Nem valami laza tempó. Majdnem az egész tagja a számba volt, de próbáltam minél jobban a csúcsra juttatni. Nekem sem kellett sok idő, mert miközben izgattam férjemet, magamhoz nyúltam és magamat is kényeztettem.

Erwin mikor már a csúcson volt, elvette a fejem, csuklómnál fogva felállított, és az ágyhoz vezetett. Lábam közé mászott, de mikor meglátta, hogy milyen nedves vagyok, elvigyorodott.

-Milyen nedves itt valaki.-mondta pimaszul.

-Csodálkozol?-kérdeztem elvörösödve.

Az egyik ujjával elkezdte izgatni a nőiességemet .Ez a tevékenység kicsalt belőlem jól eső sóhajokat. Erwin addig izgatott, amíg teljesen nedves nem lettem.

-Elég nedves vagy most már.-morogta.

Lábaim közt elhelyezkedett, tagját a bejáratomhoz tette, és szép lassan belém vezette magát. Mélyen sóhajtoztam, meg markolásztam a lepedőt.

-Nyugi!-mondta kedvesen Erwin.

Várta, hogy megszokjam a méretét. Mikor jeleztem, hogy mozoghat, rögtön egy gyorsabb tempót vett fel. Itt már többször nyögtem fel, vagy nyögtem ki a nevét.

Magamhoz öleltem Erwin-t, hátába a körmeimet mélyesztettem. Szegény fel is szisszent, de ezért a tettemért durvábban mozgott. A nyakamat nyálas csókokkal hintette be. Ritmusosan mozgott a csípőnk. Ez a szeretkezés valami fantasztikus.

Amikor Erwin megunta ezt a pózt, mondta, hogy ereszkedjek négy kéz lábra. Amikor ezt teljesítettem, megfogta erősen a derekam, és azonnal mozogni kezdett.

-E-Erwinh, lassabanh!-mondtam hirtelen.

-Elbírsz vele, Y/n!-morogta, és a hajamba markolt.

Hirtelen megéreztem valamit az alhasamnál. Lassan elfogok menni. Ezt Erwin ks érezte, szóval sokkal gyorsabb tempót vett fel, az eddigieknél. Végül sikeresen elélveztem, utána ő is.

Ledőltem az ágyra, mellém pedig Erwin.

-Szeretlek, Erwin.-motyogtam.

-Én is, Y/n!-mondta sóhajtva, közben magához ölelt.

Igaz, nem mentünk el Hawaiira, vagy valamelyik híresebb városba. De attól függetlenül, én akkor is élveztem ezt az egészet. Nekem az a fő, hogy a szeretett férjemmel lehessek.

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Where stories live. Discover now