🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!kage_tobio_chan kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»Armin szemszöge«
Ma is felkészülten léptem át a suli kaput. Ma kell beadni a beadandót, amit ma kéne mindenkinek hoznia. Szerintem az osztályból sokan nem is hozták.
Ezt jól gondoltam, mivel Jean rögtön nekem rontott, hogy meg-e írom neki a beadandót. Szerencséje van, hogy nem az első óra az.
-Faszom se érti ezt a kurva kérdést!-nyavalygott Jean.
-Legalább nézted volna át.-mondtam.
-De ha a kérdést sem értem?-fordult felém.
-Jean, létezik olyan opció, hogy internet.-mondtam.
-Ne pofázz, inkább írjad!-mondta.
Sóhajtottam egyet, és folytattam a beadandó írását. Annyira bele voltam merülve az írásba, hogy észre sem vettem, hogy az egyik lány osztálytársam áll előttem.
-Mi van Armin? Tán' nem írtad meg a beadandót?-kérdezte a szokásos bunkó stílusában.
-De megírtam. Csak segítek az egyik barátomnak.-feleltem, és tovább írtam.
Ekkor a lány a kávéját a beadandóra öntötte. Sajnos nem csak a lap kapott, hanem én is. Basszus erre Jean mit fog mondani? Kikerekedett szemekkel néztem a teljesen átázott papírt.
-Hupsz! Kicsit kiöntöttem a kávémat.-kuncogott a lány, utána elment.
-Oi,Ar--jött vissza Jean.-TE MEG MI A SZENT SZART CSINÁLTÁL?-rántott fel ingem nyakánál.
-J-Jean!A lány ide jött, és leöntötte!-motyogtam ijedten.
Jean ellökött, székre estem szerencsére. Jean idegesen elkapta a beadandót, azt pedig kidobta a kukába. A padom előtt elment, és ezt mondta.
-Akkor suli után szépen gyere el hozzám, akkor megcsináljuk a beadandót!-mondta Jean.
Én csak félve bólogattam. Ez a nap nem lehet már rosszabb. Suli után megvártam Jean-t, aki pár csajt még felszedett az útra, utána végre elindultunk. Az ingemen lévő kávé folt megszáradt, de rajta hagyott egy krém színű foltot. Nagyszerű.
Az út során nem szólaltam meg. Szarul éreztem magam. Ma egésznap csendben voltam, mivel Eren és Mikasa orvoshoz mentek.
Nem tudom mi ez az érzés, de hogyha Jean-t látom lányokkal, szarul érzem magam. Csak nem vagyok szerelmes egy fiúba? Az nem lehet! Vagy de? Már a gondolataimba is bele gabalyodtam.-Akkor lányok, én itt a kis haverommal elvállok!-mondta Jean, és átkarolta a vállam. Teljesen elpirultam a tettére. Armin! Nem lehetsz szerelmes Jean-be! Ő a lányokat falja mindem áldott nap. Gondolod, hogy egy ilyen stréber fiú kell neki? Ne vicceljünk már.
A csaj megfogta Jean inge nyakát, és ajkaira tapadt. Kikerekedtek a szemeim, és csak bámultam őket. A csaj barátnői visítoztak örömükben, míg én belül összetörtem.
Nem vártam meg, hogy befejezzék, ezért elindultam. Könnyek gyűltek a szemeimben, de gyorsan letörölgettem. Ekkor meghallottam magam mögött, ahogy Jean szólítgat.-ARMIN, VÁRJ MÁR MEG!-futott utánam.-Miért rohantál el?
Nem szóltam semmit, csak magam elé bámulva mentem tovább. Jean még szólt hozzám, de mikor látta, hogy reménytelen vagyok bekussolt. Mikor odaértünk a házához, benyitott. Először én mentem be, utána Jean. Az édesanyja kedvesen fogadott. Nem szoktam sokszor át járni, de az édesanyját rettentően imádom. Nagyon kedves.
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...