FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!Virag_666 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»reader szemszöge«
Valentin nap. Gyűlölöm. Hiába van egy férjem, akkor sem szeretem ezt az ünnepet. Túl fel kapják, és a szerelmesek ilyenkor szeretik csak egymást igazán. Ezen a napon én nem várok el semmit sem Mike-től. Amióta meg ismertem, mindig mindent a fenekem alá tesz. Nem nagyon szeretem, mert sokan azt hiszik emiatt, hogy csak pénzért vagyok vele. Pedig nem. Én tényleg szeretem.
A mai Valentin napon most nem készültem nagy dologgal férjemnek. Felveszek egy kicsit pikánsabb ruházatot, és majd megtörténik, aminek meg kell.
»Time skip«
Már csak pár perc, és végre haza jön a szerelmem. Már alig várom. Köntösben vagyok, alatta pedig avval az extra fehérneművel. Amíg vártam Mike-ot, addig csináltam meleg szendvicset. Kitálaltam az asztalra, és pont amikor leültem, jött be Mike az ajtón.
-Szia, Bubi!-köszönt kedvesen.
-Szia, Manó!-köszöntem vissza.
Mike oda jött, és adott egy csókot ajkaimra. A kis csók után egy táskát adott a kezembe, amiben egy gyönyörű kis bom bom dobozka volt. Szinte gondoltam, hogy megfog valamivel lepni. Felálltam, és szorosan magamhoz öleltem a férfit.
-Nem kellett volna!-motyogtam.
-Neked bármit, Bubi!-mosolygott Mike.-Boldog Valentin napot!
-Én is hoztam neked egy ajándékot.-vigyorogtam el.
Szét szettem a köntösöm, és Mike elé tárult a meglepetése.
-Azta, Y/n!-mondta csillogó szemekkel.-Érdemes volt hamarabb haza jönnöm.
Mike azonnal szenvedélyesen megcsókolt. Megpaskolta hátul a combom, így tudtam azt, hogy ugorjak. Amint ezt megtettem, felsietett a szobába. Az ágyra letett, fölém tornyosult, és falta tovább ajkaim. Közben levette rólam köntösöm.
Megszabadított a zavaró ruha darabtól. Így meztelenül feküdtem alatta. Mike nyakamon, kulcscsontomon nyálas csókokat hagyott. Ezután egyre lejjebb haladt. Intim részemhez ért. Alulról lefogta a combom, és lassan belém nyalt. Felsóhajtottam a kellemes érzésre. Megfogtam Mike haját, és jobban magamhoz nyomtam. Nyelvével eltalálta g-pontom. Hangosan felnyögtem. Itt már sokkal durvábban nyalt. A hév teljesen elvette az eszem. Már nem bírom sokáig.
Mike ezt érezte, ezért befejezte cselekedetét. Nyöszörögtem egyet, ő pedig elvigyorodott.
-Kapsz ennél jobbat, Bubi.-mondta.
Férjem is lehámozta magáról ruháit. Megsimítottam kidolgozott testét. Emiatt felsóhajtott.
-Menj négy kéz lábra.-parancsolta.
Úgy tettem ahogy kért. A lepedőbe bele markoltam, és vártam. Tagját bejáratomhoz tette, és szép lassan belém vezette azt. Hirtelen megéreztem a derekamon két erős kezet. Mélyen szívtam be a levegőt, és próbáltam minél hamarabb megszokni méretét, de Mike mást tervezett. Rögtön heves tempót vett fel, közben fenekemet csapkodta.
Folyamatosan csak nyögtem, vagy megállt bennem a levegő. Mike a hajamnál fogva felrántott, és izmos mellkasához értem. Csípőmet erősen fogta, hajamat elengedte, és a nyakamra tette kezét.
Éreztem, hogy már tényleg nem kell sok. Könyörögtem Mike-nak, aki csak az ötödik könyörgésem után egyezett bele. Elengedte nyakam, vissza estem a matracra. Mike beledöngölt konkrétan a matracba, de ez meghozta gyümölcsét. Egy kéjes sikoly kíséretében elmentem. Utánam pár percére rá Mike is.
Mellém dőlt, és derekamnál fogva át ölelt.
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...