[Eren Yeager & Levi Ackerman] »Házi buli«

741 22 62
                                    

🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!

Korpaslaura04 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️ és az ötlet adó kage_tobio_chan ❤️

«reader szemszöge»

Bassza meg! Levi Ackerman ma meghívott a házi bulijába, ami pénteken lesz, este 6-kor. Nagyon izgulok. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz majd.

Eren-el közöltem a dolgokat. Annyira nem örül neki, mivel tudja jól, hogy Levi strici az iskolában. Minden lányt meghúz, aki szembe megy vele. Szerintem már engem is meghúzott a képzeletében. Habár, ha jobban bele gondolok, akkor engem ez rohadtul nem zavarna.

A suli hét szokásosan unalmasan és stresszesen telt. Mint mindig. Pénteken amint kicsengettek az utolsó óráról, kirohantam a suliból. Szegény Eren azt sem tudta, hogy hol van, mivel felriadt az óra végén.

Eren szerdán kapta meg a meghívót. Levi kicsit furcsán viselkedett Eren-el. Mintha zavarban lett volna, de ezt inkább hagyjuk. Én mindig keverem a szezont a fazonnal.

«A házi buli»

Az a bizonyos 6 óra. Izgatott vagyok, nagyon. Egy comb közéig erő vörös szoknyát vettem fel, egy fekete magassarkúval. Persze a magassarkú nem volt olyan hatalmas.

Eren egy inget, hozzá vörös nyakkendőt, öltönyt és természetesen egy farmer. Rohadt jól nézet ki. Mikor megláttam, a nyál össze futott a számba.

-Tetszik?-vigyorodott el.

-Nagyon!-mondtam elpirulva.

-Te sem panaszkodhatsz! Gyönyörű vagy!-mondta, és nyomott egy puszit az arcomra.-Indulhatunk?

-Felőlem.-vontam vállat.

Eren össze kulcsolta az ujjainkat, amit eléggé aranyosnak tartottam. Így mentünk el a házi bulira. Már az utcán lehetett hallani, hogy tombol a zene.

-Kérlek ne idd le magad! Kitudja, hogy milyen szélhámosok vinnének fel, és tennének magukévá.-mondta aggódva Eren.

-Tudod, hogy én nem vagyok olyan.-néztem rá.

-Remélem!-mondta.

Eren kopogott az ajtón, és olyan 10 perc várakozás után a házi gazda nyitott ajtót. Kicsit már részeg volt. De akkor is jó képű.

-Örülök, hogy eljöttetek.-gyertek beljebb.-mondta Levi.

Mikor bementünk az ajtón, Levi a derekamat megsimogatta. Elpirultam a tettére.

-Nagyon csinos vagy.-mondta kaján vigyorogva.

-K-köszi.-mondtam elpirulva.

-Y/n, gyere. Az asztalon vannak a nassolni valók és italok.-mondta Eren.

A bulin sok mindenki ott volt. Ott volt Mikasa, Armin, Jean és a többi osztálytárs, iskola társ.

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt