FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!valaki1024 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
Halihó! Ugye kiírtam azt, hogy megírom a kéréseket. Nos. Sajnos be lázasodtam tegnap este, így erőm se volt már megírni őket. Ne haragudjatok! Röstellem magam emiatt :/
»reader szemszöge«
Lihegve rohantam a folyosón. Megígértem Erwin parancsnoknak, hogy az edzésem után beviszem a papírokat. Hát, rosszul sült el. Az edzés után még Eren-el elmentem beszélgetni. Ki ment a fejemből ez az egész papír dolog. Emiatt rohanok most a folyosón és lököm odébb a katonákat, akik elég érdekes szavakat dobnak a fejemhez.
Amint az iroda ajtóhoz értem, megigazítottam egyenruhám, kifújtam a levegőt, és bekopogtam. Elég sokáig vártam a válaszra. Nem jött semmi. Talán ebéd szünet lehet?
Elsétáltam Hange osztagvezetőhöz, és megkérdeztem, hogy hol van Erwin parancsnok. Mondta a nő, hogy ebédelni ment. Fasza. Most meg kell várnom, mert nem szabad oda mennem hozzá, hogy "Elnézést, de hoztam a papírokat."
Olyan tizenöt perc után végre meghallottam Erwin parancsnok hangját. Levi hadnaggyal jött a folyosón. Azt tudnotok kell, hogyha Erwin parancsnok közelében vagyok, akkor rohadtul zavarba tudok jönni és elkezdek dadogni. Hát, most sem volt másképp. Amint megláttam Erwin-t, elvörösödtem.
-Jaj, szia, Y/n! Miért nem jöttél és szóltál?-kérdezte Erwin, és kinyitotta az ajtót.
-Nem szerettem volna zavarni. Meg amúgy is. Az én hibám, mivel nem rögtön edzés után jöttem.-motyogtam.
Levi hadnagy Erwin parancsnokra nézett. Fura. Erwin parancsnok bevezetett az irodába, mögöttem pedig becsukta az ajtót. Egyedül voltam az irodában. Erwin parancsnok és Levi hadnagy kint beszélgettek valamiről. Nagyon rossz szokásom az, hogy mindig kíváncsi vagyok. Ezért úgy döntöttem, hogy kihallgatom a beszélgetést.
Bár ne tettem volna..
Amint az ajtóra tettem a fülem hallottam, hogy Erwin parancsnok el röhögi magát. Ekkor kattant a kilincs. Az ajtót rám nyitotta. Tudta jól, hogy ott vagyok az ajtónál. A francba!
-Nem szép dolog kihallgatni a feletteseidet.-mondta Erwin parancsnok, és becsukta az ajtót.
Kivette a kezemből a papírokat, leült az asztalához és feltűnően végig mért. Nagyot nyeltem, és elkezdtem az ujjaimmal játszani.
-E-elnézést!-mondtam.
-Gyere ide mellém!-parancsolta.
Azt tettem amit kért. Oda álltam mellé, és csendben néztem a papírokat.
Kis idő után megéreztem, hogy Erwin parancsnok hátul a combomat simogassa. El állt a lélegzetem. Bassza meg!
-Vetkőzz le és állj elém.-mondta.
-M-most jutott eszembe, hogy E-Eren mondta azt, hogy menjek hozzá!-hazudtam.
-Ne hazudj, Y/n! Inkább csináld azt amit mondtam!-emelte fel a hangját.
Megrezzentem a hangja miatt. Az asztala elé álltam és elkezdtem levenni a ruha darabokat. Már csak a melltartó és a bugyi volt hátra. Az összes többi ruhám már a földön hevert.
-Vedd csak le nyugodtan.-mondta.
Nehezen, de levettem azt is. Erwin parancsnok fel állt, és oda sétált hozzám. Át karolta derekam, és az ajkaimra egy csókot nyomott. Csók csatánk közben Erwin parancsnok levette magáról a zöld kabátot és az ingjét kigombolta.
-Térdre!-parancsolta.
Letérdeltem elé felnéztem rá. A tekintetéből tudtam, hogy mit akar. Remegő kezekkel kicsatoltam övét és lehúztam a nadrágját alsójával együtt.
Hát elég méretes tagja van. Bele köptem a kezembe, és elkezdtem hosszán mozgatni. Élesen szívta be a levegőt. Előbb, amikor letérdeltem elé, nagyon féltem, meg meg is ijedtem, de most, hogy csinálom, már merészebben csináltam.
-Ügyes kislány!-morogta.
Belemarkolt h/h hajamba, és tagját a számba vezette. Először csak a nyelvemmel ingereltem, de végül egész hosszát leengedtem a torkomon. Öklendeztem, mivel ez volt az első alkalmam. Ezt a procedúrát addig csináltam, amíg el nem ment a számban.
A karomnál fogva felemelt, megfordított, és az asztalra tett. A mellkasom hozzá ért a hideg asztalhoz, ami kicsalt belőlem egy halk sóhajt.
-Első?-jött mögém, és a nőiességemet ingerelte.
-I-igen!-motyogtam.
-Akkor most óvatos leszek.-mondta.
Amint megéreztem bejáratomnál tagját, megszorítottam az asztal szélét. Persze még addig ingerelte nőiességemet, amíg nedves nem lettem.
Erwin parancsnok várta, amíg meg nem szokom a méretét. Ez egy ideig el is tartott.
A férfi egy gyorsabb tempót vett fel, ami miatt hangosan nyögdécseltem. Erwin parancsnok a hajamba markolt és fel húzott magához. Izmos mellkasához ért a hátam, közben erősen lökött.
Addig lökött erősen, amíg el nem mentem tagján. Végül ő is pár lökés után a hátamra élvezett.
»Time skip«
Amikor pont begomboltam az ingem, Levi hadnagy berontott az irodába. Most, hogyha sokkal később öltözünk fel, akkor Levi hadnagy rá jött volna.
-Ez közel volt.-suttogtam, és odasétáltam az ajtóhoz.
-Majdnem.-mondta Erwin parancsnok, de már hangosabban.
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...