[Hange Zoe] »Házibuli«

116 1 0
                                    

FIGYELEM!🚨Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!

ashlxycos  kérésére. Remélem tetszeni fog😊

Erwin úgy döntött, hogy pénteken szervez egy házibulit, ahol az egész osztály ott lesz. (Igen, nem valós időben játszódik!)
Eléggé izgatott vagyok, mivel 1. Soha nem voltam házibuliban, 2. Ott lesz a csaj is, akiért odáig vagyok már az általános iskola óta. Ő, Hange Zoe. Igen, nő létemre a nőkhöz vonzódom. Még 16 évesen jöttem erre rá, amikor szakítottam az első fiúmmal. Nem ment úgy a kapcsolat, ahogy kellett volna, és utána jöttem rá arra, hogy én a lányokhoz/nőkhöz vonzódom.

  Erwin péntek délután négykor kezdi a bulit, olyankor fog menni mindenki. Most Nanabánál vagyunk, ahol készülődünk. Nanaba egy fekete farmert vesz fel egy fehér hosszúnyakú pulóverrel. Én hoztam több ruhát, mert nem tudok dönteni.
  -Döntöttél, Y/n?-fordult felém a szőke nő.
  -Elmegyek kukászsákba!-csaptam az ágyra a ruhát.
  -Jaj te.-forgatta meg szemeit.-Milyeneket hoztál?
  -Hoztam farmert egy kivágott piros felsővel és egy piros térdig érő kicsit kivágott szoknyát egy harisnyával.-mondtam.
  -Akkor kicsi szívem a farmer ki van lőve.-hajtotta össze a farmert és a felsőt. Oda dobta nekem a szoknyát, sóhajtva bementem a fürdőbe és elkészültem. A lány sminkjét használtam, ki göndörítettem a hajam, messzebb álltam a tükörtől és megigazítottam magamon a darabot.
  -NANABA!-kiáltottam.
  -Na?-rontott be.-Hűha hűha!
Végig mért és fütyült egyet. Megforgattam a szemeim, és kimentem a helyiségből. Le mentünk a föld szintre, ott felvettem a cipőm (semmiképp sem magas sarkút, mert ki töröm a bokám!) és a bőrdzsekimet. Borral a kezünkben elindultunk a helyszín felé.

.........

  Vörösebb vagyok a ruhámnál. Hogy mégis miért? Már be sem léptünk a házba, már felelsz vagy merszeztünk. Most a merésem az volt, hogy Hangeval fel kell jönnöm az egyik hálószobába, és fél órán keresztül bent kell lennünk.
  -Nos, Y/n.-fordult felém a barna hajú.
Nagyot nyelve néztem rá, és próbáltam a pírt eltüntetni kevés sikerrel.-Igen, Hange?
  -Nanaba csipkelődött az elmúlt pár évben.-ült közelebb.-Az utolsó évünk van. Itt lesznek lassan a vizsgák. Te tervezel menni érettségire?-simította meg a combom.
  -Öhm, nem. Nincs tervben!-vágtam.
  -Pedig okos vagy hozzá. Nem értelek.-rázta meg a fejét.
  -Ittas vagy?-muszáj volt ezt megkérdeznem.
  -Nem. Ittam egy kis pohárral, de többet nem.-felelte.
Meg akarom csókolni. Soha nem volt még ilyen közel hozzám, és ahj. Kívánom, kurvára. Megfogtam a tarkóját, és az ajkaira tapadtam. Meglepődött a cselekedetem miatt, viszont a csókomat viszonozta, és még az irányítást is át vette. Simogattuk egymást csókolózás közben. Kicsit vad vagyok, mivel rohadt régen voltam fel izgulva ennyire, mint most.
  -Hangeh, akarlakh!-motyogtam.
  -Y/n, nyugalom!-markolta meg a csípőm.
Leszedte rólam a szoknyát, és eldöntött az ágyon. Nyakamat, kulcscsontomat és a melleimet csókolgatta, minden egyes porcikámat végig csókolt. Lihegve egyik kezemmel bele markoltam a lepedőbe, másikkal pedig Hange hajába túrtam.
  -Hange!-nyögtem, mivel éreztem leheletét a nőiességemnél. Erősen bele markolt a combomba és nyelvével rögtön kényeztetni kezdett. Befogtam a számat, nehogy valami hangot adjak ki, éreztem azt az ismerős csomót, amit Hange is észlelt, így befejezte. Fölém hajolt és kérdés nélkül csatlakoztatta két ujját.
  -Bazdmegh.-karoltam át a nyakát.
  -Tudod, hogy már hányszor gondoltam erre?-suttogta.
Megcsókolt, nehogy hangosan nyögjek fel. Amint át ment rajtam az orgazmus, kifulladva tepertem le Hanget. Nem csak ő gondolt arra, hogy engem nyaljon, hanem én is párszor, ahogy én őt. Levettem róla a nadrágot a bugyival együtt. Ingjét kigomboltam és megcsókoltam melleit. Simogatta a hajam, lejjebb kezdtem el csókolgatni, végül lazán a nyelvemmel ingereltem. Felnéztem rá, ő fel emelte a csípőjét és hajamnál fogva oda nyomott. Ujjammal együtt kényeztettem, addig, amíg ő egy kéjes sikollyal el nem ment.
  -Úristen, Y/n!-karolt át.-Állath vagy!
  -Csak már mióta vártam.-csókoltam meg.

Tényleg nem ittunk egy poháron kívül. Még volt 10 percünk, az idő alatt még egy menetet le mentünk, és megint én nyertem, megint ő sikítozott össze vissza a nyelvem miatt. Nem gondoltam volna, hogy ez lesz, de legbelül éreztem valamit.

Remélem, hogy tetszett ez a rész is. Nagyon sajnálom, hogy nem volt eddig, viszont nagyon sok gondom lett karácsony előtt és még utána is. Az iskola miatt is nehezebben tudtam írni, viszont most már igyekszem vele! Sajnálom, és többször nem akarok ilyet, hogy ilyen sokáig kell várni egy részre.❤️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Where stories live. Discover now