[Hange Zoë] »Edzés«

677 18 16
                                    


🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!

»reader szemszöge«

Ma is rettentő rosszul teljesítettem az edzésen. Félek haza menni, mivel Hange egy hónapja erre az edzésre készített fel. Kapok akkora pofont, hogy a Maria Fal adja a másikat.

Félve haza mentem, és benyitottam. Hange a konyhában tevékenykedett, én pedig oda mentem hozzá és hátulról megöleltem. Elfelejtettem mondani, hogy Hange-val már fél éve együtt vagyok. Pedig kiskoromban azt hittem, hogy ennyi idősen (26) hetero leszek. De nem.

-Milyen volt az edzés?-kérdezte mosolyogva.

-Tudod..-engedtem el.-Nem sikerült valami jól.

-Legalább elérted a 30 pontot?-fordult felém.

Csak nemlegesen megráztam a fejem. Csak öt pontot értem el. És rettentően röstellem magam emiatt. Hange jószívűen segített felkészülni, én meg csak öt ponttal szúrom ki a szemét.

-Akkor mennyit értél el?-kérdezte. Nem mondtam semmit, csak lehajtott fejjel bámultam a cipőm orrát.-Had tippeljek! Öt pont?

-Igen..-motyogtam.-Kérlek Hange ne haragudj! Rettentően ideges voltam, és sajnos ez rátett.

-Ki érte el a 30 pontot?-kérdezte.

-Jean..-feleltem.-Mikor megtudtam, majdnem ráültem a fejére és megkérdeztem volna hogy mégis ez mi?

-Értem..-mondta.-Legközelebb majd jobban igyekezz!

-Nem haragszol?-kérdeztem.

-Hazudnék ha azt mondanám hogy nem. De legközelebb próbálj jobban odafigyelni!-mondta és nyomott egy puszit a homlokomra.-Legalább azért szereztél valamit.

Hange folytatta a dolgát, én addig felmentem a fürdőbe és lezuhanyoztam. A tükörbe meredtem, és néztem magam elé. Egy szerencsétlen bamba nézett vissza rám. Miért nem tudtam legalább egy 10 pontot össze kaparni? Még erre is hülye vagyok.

Mikor végeztem a fürdéssel kinyitottam az ajtót, és szembe találtam magam egy Hange-val, aki komor nézéssel nézett rám. Kicsit sem ijedtem meg.

-Szia Hange!-köszöntem.

Hange nem mondott semmit, csak megcsókolt. Ez a csók most más volt. Nem az az érzékies, hanem egy vad csók .A nő megragadta a derekam, és közelebb húzott magához. Többször is megharapta az alsó ajkam, ami miatt bele nyöszörögtem a csókba.

A vad csók után, az ágyhoz tolt, és lefektetett rá. Fölém tornyosult, és a nyakamat kezdte el nyálas csókokkal belepni. A jó érzés miatt sóhajokat adtam ki, közben oldalra fordítottam a fejem, hogy több helyet tudjon becsókolni. Az egyik kezével a mellemet kezdte el markolászni.

-Csak hogy tudd, hogy ezt nem csak úgy kapod!-morogta a fülembe.-Büntetés!

-H-Hange? Miért?-kérdeztem.

-Azért mert az egy hónapos munkámat tönkre tetted!-felelte.

Felállt az ágyról, és elkezdte kigombolni az ingjét. Még fél év után sem tudom megunni a kidolgozott testét. Ahhoz képest hogy nő, elég jó teste van. Beleharaptam az alsó ajkamba, és próbáltam türtőztetni magam.

-Vetkőzz le!-mondta.

Úgy tettem ahogy kért. A melltartómat is kicsatoltam, végül a bugyimat is levettem. Hange oda ment a fiókhoz, és onnan vett ki egy felcsatolható khm. Tudjuk mit.

Hátamra feküdtem, Hange pedig a lábam közé mászott. Az ujjával elkezdte a nőiességemet ingerelni. Nem várt vele, ezért rögtön két ujját belém nyomta. Halkan felnyögtem a kellemetlen érzés miatt. Hange csak perverz vigyorral kémlelte az arcom. Ezt a mosolyt még sosem láttam nála. Az ujjait kicsit használta, végül lejjebb csúszott, alulról megfogta a combom, és belém nyalt. Hange büntetése ez, hogy ingerel? Remélem megfogja engedni, hogy a gyönyört elérjem.

Belemarkoltam Hange hajába, és megnyomtam a fejét. De ő erre elengedte a combom, és kiegyenesedett.

-Most nem te fogsz dominálni, Csillagom!-mondta és adott egy csókot.

Hange felcsatolta a mű f-t, és a bejáratomhoz tette. Megfogta a csípőm, és belém vezette. Megszorítottam az ágyneműt és hangosan felnyögtem. Hange elkezdett könyörtelenül mozogni bennem, közben a nyakamat, kulcscsontomat és melleimet csókolgatta.

-H..Hange! Lassabanh!-könyörögtem a nőnek.

-Büntetés Y/n!-suttogta a fülembe.

Többször lökött rajtam durvát. Ha nem fogja megengedni, hogy elmenjek, akkor muszáj lesz nekem is kényeztetnem.

A gyönyörrel kapcsolatban. Éreztem az alhasamnál egy csomót. Itt lesz annak az ideje, hogy elfogok menni.

-Ha-Hange!-szólaltam meg.

-El fogsz menni?-kérdezte gúnyosan.

Én csak bólintottam egyet.

-Sajnálom Y/n, de az edzésen abszolút nem teljesítettél jól!-mondta.

Kéjesen felsikítottam miatta. Hange kivette a dolgot. Kihasználva az alkalmat, megfogtam a vállát és magam mellé löktem. Hátán feküdt, és úgy ültem rá a cuccra Miközben a csípőmet mozgattam, elkezdtem a melleivel játszadozni, vagy csókolgatni. Pár szívás foltot is hagytam a mellénél, vagy a nyakánál. Már sokkal hevesebben mozgattam a csípőm. Hange megfogta a derekam, és most ő irányított.

-Ha eléred a gyönyört, tudd hogy mi vár rád akkor!-mondta vigyorogva.

Csak bólintottam, és csak az elélvezésre koncentráltam. Mikor már azon a szinten voltam, ívbe feszült a hátam, és elélveztem. Hange mellé dőltem. A nő levette magáról a cuccot, én pedig lába közé másztam, és a nyelvemmel elkezdtem körözni a nőiességénél. Hange jól eső sóhajokat hallatott. Belemarkolt a h/sz hajamba. Az egyik ujjamat belé nyomtam, ami miatt halkan felnyögött. Szeretném ha ő is elérné azt a gyönyört, amit én.

Nem kellett neki sok. Gyorsabban mozgattam a nyelvemet és az ujjamat is. Hange háta ívbe feszült, meghúzta a hajam, és a számba élvezett el. Kiegyenesedtem, és a kipirult arcához hajoltam.

-Finom vagy, Hange!-motyogtam elpirulva.

Hange megfogta az arcom, és egy csókra hívott. Csók után mellé feküdtem.

-Szeretlek Hange, és ne haragudj!-mondtam, és nyakához bújtam.

-Nem haragszok Y/n! Majd legközelebb!-mondta, és bele puszilt a hajamba.


Sziasztok! Egy darabig nem volt rész, ami miatt elnézést kérek! Kicsit elhanyagoltam a könyvet ez tény, de ígérem, hogy legközelebb jelzek az oldalamon, ha netán nem lesz rész, vagy hogy most nem fogok tudni írni egy darabig❤️De itt is lenne a kövi rész. A következő egy Yaoi x reader lesz! Addig is puszi!✨

Jaj, és ok amiért elhanyagoltam ezt a könyvet. Tervezek egy új Anime könyvet, ami egy Fanfiction lenne. Nektek mi lenne a véleményetek, evvel kapcsolatban?❤️

Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)Where stories live. Discover now