🚨FIGYELEM!🚨
Ebben a részben 🔞-os jelenetek fognak megjelenni. Ha nem bírod, vagy nem szeretsz ilyeneket olvasni, akkor még nincs késő átlépni erről a részről! A történet biztos hogy fog SPOILEREKET tartalmazni, ezért is SAJÁT felelősségre olvasd el! Ha itt maradtál, akkor jó olvasást kívánok!Virag_666 kérésére. Remélem tetszeni fog❤️
»reader szemszöge«
Sokkolva ültem a falnak dőlve. Hátam rettentően sajgott. Porco fél arccal rám tekintett. Amint megláttam meg gyötört arcát, megint elkapott a sírás. Végig néztem Porco halálát, ahogy megeszi egy titán. Fogalmam sem volt, hogy milyen titán.Felkiáltottam sírva. Barátom nevét ordítottam. Az ordításomra fel figyelt a titán, végül kezébe vett, szája fölé tett, és a sötétség elnyelt.
Sírva ugrottam fel az ágyamból. Megnéztem az órát, ami reggel fél tízet mutatott. Akkor csak egy borzalmas rémálom volt. Miközben próbáltam a lélegzetem helyre állítani, hallottam, ahogy a szoba ajtó kinyílt. Porco jött be rajta, két kezében pedig hozta a kávét. Amint találkozott a tekintetünk, aggódva jött oda mellém és tette le az éjjeli szekrényre a kávékat.
-Mi történt, Y/n?-ült le az ágyra.-Rosszul vagy?
Csak megráztam a fejem, és egy határozott mozdulattal ölébe ültem. Szorosan át öleltem. Porco nem tudta mire vélni a cselekvésem, de szokásához híven derekamat kezdte el simogatni.
-Na, mi a baj? Reggelente nem szoktál ilyen lenni.-mondta.
-Csak rosszat álmodtam veled. Meghaltál az álmomban.-pityeregtem el magam.
-Nyuszkó, az csak egy rossz álom! Ez nem történik meg!-ölelt át szorosan.
-Nem akarlak elveszíteni, Poko (becenév akar lenni xd).-motyogtam.
-Nem fogsz, Nyuszkó. Veled leszek mind végig.-suttogta a fülembe.-Mivel bizonyítsam, hogy itt leszek veled?
Nem tudtam mit válaszolni rá. Ilyenkor mi lenne a nyugtató bizonyíték? Hm. Pityeregve lefeküdjek vele? Habár a nagy egoja miatt azt hinné, hogy azért pityergek, mert durva. Haha.
-Nem tudom..-feleltem.
Porco elkezdte puszilgatni az arcom. Cselekedetére elkuncogtam magam. Már nem is voltam rossz kedvemben. Porco mindig megtud nyugtatni, ha ezt el mondom neki, akkor az egoja megnövekszik. De így is lehet szeretni őt.
-Na, látom sikerült jobb kedvre derítenem téged.-mondta.
Derekamnál fogva leakart szállítani magáról, de nem engedtem. Csípőmet ágyékához nyomtam, amitől sikerült kicsalnom belőle egy szorított halk
nyögést. Elmosolyodtam hangjára, így el is kezdtem mozogni. Porco belemart derekamba, és próbálta vissza fogni hangját.-Y/n..fejezd be!-morogta a fülembe.
-Azt mondtad, hogy bebizonyítod.-mondtam vigyorogva.
-De nem gondoltam volna, hogy már reggel a farkamat akarod.-mondta.
-Pedig de.-mondtam, közben mozogtam tovább rajta.
YOU ARE READING
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
FanfictionKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...