‼️MODERN VILÁG‼️
»reader szemszöge«
Idegesen járkáltam fel-alá. A barátom, Uri megint fél órája késik itthonról. Uri Reiss az az ember, akitől mindenki fél, pedig senkinek nem ártott, csak éppenséggel a haverjaival lóg folyton akikkel bűncselekményeket követnek el. Én mindig szerettem és szeretni fogom. Miközben vártam a telehonhívást, valaki kopogott az ajtón. Oda mentem, és kinyitottam. Uri volt az ajtóban több lila, vörös folttal.
-Megint mibe keveredtél?-kérdeztem a férfit, és behúztam a lakásba.
Leültettem a kanapéra, és már mentem is megkeresni az egészségiügyi dobozt.
-Mond. Mi történt?-kérdeztem, közben kerestem a dobozt.
-Drága barátom idegbajos lett, mikor mondtam neki, hogy nem megyek bele több bűnözésbe, mivel így is sok gondot okozok neked.-felelte, és csak maga elé nézett.
-Nem okozol semmilyen gondot. Annak azért örülök, hogy nem mentél bele. És ezért vert meg?-kérdeztem.
-Ja.-felelte.-Nem tudok már belemenni semmi ilyenbe. Amióta tudom, hogy terhes vagy, nem tudok ahhoz futamodni. Mi van, ha egyszer ránk rontanak a zsaruk, te pedig terhesen tiszta ideg leszel, és a babának is ártasz?
-Ne idegeskedj, Uri! Nem fog ez bekövetkezni. Mindig, mikor távol voltál, én csináltam neked alibit. Szóval ha be is köpnek, akkor sem történik semmi, mert figyeltem minden apróságra.-mentem a férfi elé.
-Négy évvel ezelőtt milyen jó, hogy téged választottalak. Mindig megtudsz lepni valamivel.-mondta, és fel állt.
-Jobb lenne, ha vissza ülnél. Nem szédülsz?-kérdeztem.
Uri nem mondott semmit, csak derekamnál fogva magához húzott, és egy elmélyített csókba hívott. Még négy év után is szenvedélyesen tud csókolni, ami eszméletlenül felizgató. Uri mindig is a csókok királya volt, de kisebb koromban sosem gondoltam volna, hogy én leszek az a szerencsés lány, aki biza minden egyes nap kap. Reggel, délben, este és a 0-24 órában. A csók után bekötöttem barátom sebeit, utána főztem valamit. Uri még rettentően stresszelt a zsaruk miatt, de mikor nem keresték fél év után sem, lenyugodott. A haverjait elkapták bizony, de nem merték beköpni Uri-t, mert azért féltek tőle. Még a megverése is nehezen ment.
Kilenc hónap elteltével megszületett drága gyönyörű kislányunk, Maya Reiss. Apja szemét örökölte, azok a gyönyörű gyémánt szemei. Személyisége az enyém, le sem tudja tagadni. Uri nem mutatja ki, de lehet még látni rajta a stresszt. Pedig itt van a menedéke. A kislánya. A játszótéren voltunk. Maya játszott, mi pedig a padon ültünk.
-Még annak ellenére is szeretsz, hogy milyen múltam volt?-fordult felém barátom, közben nagy kezét combomon pihentette.
-Akár milyen is voltál, én akkor is szeretni foglak. Ez semmi, Uri! Nekem te vagy az én hősöm. Nem pedig egy bandita.-feleltem.
-Szeretlek, Y/n!-csókolt meg.
-Én is!-csókoltam vissza.
KAMU SEDANG MEMBACA
Attack on titan - OneShot (TELJES ÁTÍRÁS ALATT)
Fiksi PenggemarKérések Zárva! (egy ideig) Karakter x reader Karakter x karakter x reader Karakter x oc Karakter x karakter Bármilyen karakterrel írok ilyen kisebb történeteket. Ezeket a kéréseket kommentben, vagy privátban lehet kérni. ‼️A történet valamelyik rész...